pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, November 27, 2012

Panas !!! Pendedahan Siapa Yang Merobohkan Papan Iklan Muka Pemimpin Fahaman LGBT


Beberapa hari yang lalu, heboh satu dunia apabila Puak Pakatan Haram menuduh UMNO yang merobohkan  papan iklan yang memaparkan muka pemimpin Pakatan Haram yang berfahaman LGBT.

Tanpa di sangka pemimpin Pakatan Haram tersebut dengan pantas menunding jari kepada pihak UMNO yang mengupah samseng unhtuk merobohkan papan iklan yang menunjuk mukanya itu.

Namun di sebalik fitnah yang di lemparkan kepada UMNO, akhirnya sahabat blogger Pisau Kedah, Keris 7 Lok mendedahkan kisah sebenar di sebalik papan iklan yang di robohkan itu setelah mendapat maklumat dari orang yang berada dalam Pakatan Haram sendiri



Macam sudah tiada modal lagi. Apa sahaja yang berlaku semuanya mereka tuduh UMNO. Pagi tadi Anwar Ibrahim melalui akaun twitternya (Yang mana dia block Keris) menuduh Samseng yang diupah melakukan perbuatan tersebut. 
Tetapi lain pula jadinya apabila Keris menerima emel dari orang PKR sendiri petang tadi: 
 

Rupa-rupanya mereka yang merobohkan papan tanda adalah orang PKR sendiri yang marahkan Anwar? Wah ini sudah jadi lain macam. Petanda bahawa PKR sedang ditolak semakin hebat.  
Adakah kerana ini DAP mengambil langkah bertanding lebih banyak kerusi berbanding PKR dan PAS? Rupanya DAP lebih bijak berpolitik dengan persediaan rapi kerana mereka tahu PAS tak boleh pakai dan Anwar sedang ditolak. 
Nampaknya Pakatan akan berpecah?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog