pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Thursday, July 12, 2012

Video Panas !!! PAS kena balun tentang Hudud sehinggakan tak terjawap

Video PAS kena balun pasal Hudud dalam sidang DUN Terangganu cukup membuktikan PAS mempergunakan agama sebagai kepentingan politik.

Sumber Video :-klik sini


Hudud satu tajuk yang sering di mainkan oleh PAS untuk meraih undi sahaja walau pun mereka menyedari untuk melaksanakan Hudud agak sukar dalam negara yang berbilang agama.


Selain itu PAS juga menyedari kesukaran mereka hendak memperjuangkan Hudud terlalu sukar di laksanakan dalam keadaan mereka bersama parti lain dalam pakatan rakyat terutamanya parti DAP yang lantang mempertikai soal Islam.


Harus di ingat juga, PAS sendiri yang akui sekiranya Pakatan Rakyat memerintah Malaysia, perlaksanaan pentadbiran akan mengikut seperti apa yang di janjikan dalam dasar bersama Pakatan Rakyat.


Jika di kaji perjanjian dasar bersama Pakatan Rakyat yang tertulis dalam kitab jingay mereka langsung tidak di sebut tentang hudud. Malahan perlembagaan yang akan di guna pakai adalah perlembagaan yang sentiasa ada yang di tuduh perlembagaan penjajah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog