pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, July 9, 2012

Panas !!! Puak PAS oii mai tengok sini bukti analisis PAS dah kena kencing dengan DAP



Jika berpandukan dengan anaslis yang di buat ini ternyata PKR dan PAS hanya parti yang tak mampu bersuara dalam Pakatan Haram kerana parti DOMINAN adalah DAP walau pun jika di bandingkan PAS lebih kukuh struktur jentera parti dalam menghadapi pilihanraya.

Namun tak guna juga walau pun kehebatan PAS dalam pakatan haram adalah struktur jentera parti namun PAS tak mampu mendabit dada tunjukan kekuatan, tapi sebaliknya sangup menjadi proxy kepada DAP untuk menjatuhkan bangsa Melayu yang berkait rapat dengan agama Islam di Malaysia.

Melalui analisis yang di buat, walau pun PAS menyedari kekuatannya dalam pakatan haram hanya sebagai parti pencacai, PAS terpaksa bersama dengan DAP kerana dua sebab. 

Pertama, kerana menagihkan kuasa dari DAP sekiranya pakatan haram mampu menawan Putrajaya sebab PAS menyedari sekirannya tanpa DAP, PAS sampai bila-bila pun tak akan ke mana di dalam politik Malaysia.

Kedua, kerana sifat dendam mereka terhadap UMNO yang tak akan terpadam sampai bila-bila, dan DAP yang PAS nampak mampu menjadi senjata untuk menjatuhkan UMNO.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog