pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Thursday, July 5, 2012

Panas !!!! Ketua Pakatan Haram telah umum akan berhenti dari dunia politik ??? @NajibRazak




Al- Juburi buat pengakuan akan melepaskan jawatan dan akan berhenti dari politik sekiranya pakatan haram gagal merampas Putrajaya dari tampok pimpinan Barisan nasional pada PRU akan datang ketika di temuramah oleh Financial Times baru-baru ini


Kalau dah tahap nak letak jawatan dan berhenti dalam politik semata-mata nak meraih simpati. baik tak payah la, nampak sangat meraih simpati murahan demi undi PRU 13.


Al-Juburi perlu sedar Semua orang dah kenal dengan penipuan Al-Juburi ini, sanggup melakukan apa jua sekali pun demi meraih simpati, lakonannya cukup terkenal di pentas politik Malaysia sehinggakan mendapat gelaran jantan anugerah tuhan oleh isterinya walau pun isterinya menyedari lakonan kotornya itu.


Cakap Al-juburi ni langsung tak boleh pakai, dia kata akan berhenti dari politik sekiranya pakatan haram gagal merampas Putrajaya pada PRU akan datang hanya satu alasan saja. Entah bila punya PRU dia akan berhenti sebab tak dinyatakan secara jelas PRU ke berapa.


Kalau nak di ikutkan pembohongan Al- Juburi paling ketara dan sehingga ke saat ini masih belum dapat lagi di buktikan adalah pengambil alihan kuasa Putrajaya  16 September. Sudah nak masuk 4 kali 16 September berlalu sejak dari tahun 2008  namun tidak juga pakatan haram mampu menguasai Putrajaya.


Sebagai bukti pembohongan Al-Juburi jom kita tengok video dia kantoi penipu berkenaan 16 September.



Bagi Pisau Kedah, selagi Al- Juburi ni tak mampus selagi itu lah dia akan menipu rakyat .Tak logik la dia nak besara dari politik sedangkan impian dia nak jadi Perdana Menteri masih belum tercapai lagi.

Pisau Kedah :-

Tak payah la percaya dengan Al- Juburi ni. Bapak segala penipu !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog