pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, July 4, 2012

Panas !!! Kesilapan teknikal Al- Juburi bebas meliwat walau pun kejadian liwat tetap ada




Ternyata Anwar terlepas dari kes meliwat di sebabkan masalah teknikal sahaja, mengikut apa yang di perkatakan, kejadian meliwat tetap ada. 

Ini terbukti Anwar masih belum bersih dari kes liwatnya walaupun pihak mahkamah melepaskan pertuduhan terhadap kes liwat yang membabitkan Saiful Bukhari hanya di sebabkan masalah teknikal. 

Apa pun di mata mahkamah rakyat, Anwar tetap bersalah meliwat Saiful Bukhari kerana tidak berani berhadapan dengan sumpah muhabalah.

Anwar tidak berani menyaman YB Zulkifli Nordin setelah pendedahan berkenaan kes liwat Saiful Bukhairi dan bukti pengakuan Rahimi Osman yang di paksa membuat akuan sumpah mengaitkan YAB DS Najib Razak dalam kes liwat Saiful Bukhari.





KUALA LUMPUR 3 Julai - Mahkamah Tinggi di sini dalam alasan penghakiman penuh kes liwat melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Mohd. Saiful Bukhari Azlan, menyatakan bahawa ada keterangan berlakunya penetrasi dubur bekas pembantu peribadi Ketua Pembangkang itu. 
Ia berikutan keterangan tiga doktor Hospital Kuala Lumpur (HKL) yang memberi pandangan berlakunya penetrasi tersebut berdasarkan rumusan pakar kimia, Dr. Seah Lay Hong yang menjumpai sampel-sampel diambil daripada dubur Mohd. Saiful Bukhari mengandungi sperma 'Lelaki Y'. 
Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah (gambar) bagaimanapun berkata, disebabkan tiada bukti sokongan, adalah tidak selamat untuk mahkamah mensabitkan Ahli Parlimen Permatang Pauh itu dengan tuduhan liwat memandangkan integriti sampel yang diambil telah tergugat sebelum dihantar untuk analisis kimia.utusan 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog