pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Thursday, July 12, 2012

Panas !!! Blogger UMNO mengamuk menyahut cabaran puak totok PAS Kedah



Semalam ada cybertroopers Pas mencabar Mc untuk menunjukkan lagi gambar kelab malam yang dikatakan dibuka di Alor Setar, Kedah. Kat bawah ni Mc harap, cybertroopers Pas tu berpuas hati dengan gambar pintu gerbang dan nama kelab yang terpapar dibawah. Malah untuk pengetahuannya, kelab malam ini berada tidak jauh daripada Pusat Khidmat ADUN Alor Mengkudu, Dr. Ismail Salleh, seorang ADUN PAS..!!! kurang dari 1KM!!

Siapa percaya kelab malam yang menghidangkan tarian perempuan separuh bogel boleh berada di Bandaraya Alor Setar, yang sepatutnya diiktiraf Bandaraya Islam oleh Pas Kedah. Namun apa jadi? Pendedahan semalam dan hari ini membuktikan bahawa Pas Kedah hanya cakap saja lebih, tapi perlaksanaannya GAGAL!!

Apakah kerajaan Pas Kedah mahu mengatakan bahawa mereka tidak tahu mengenai perkara ini? Sedangkan kelab malam ini diluluskan oleh Exco kerajaan negeri sendiri!! Apa lagi yang boleh kita harapkan kepada kerajaan Pas Kedah?
Pembangunan Infrastruktur? GAGAL!!

Pembangunan rumah kos rendah? GAGAL!!

Pembangunan pendapatan negeri? GAGAL!!

Pembangunan Akidah Ummah? GAGAL!!

Meningkatkan moral rakyat? GAGAL!!

Meningkatkan peluang pekerjaan? GAGAL!!

Malah Pas Kedah GAGAL disetiap bidang keutamaan penting sebagai kerajaan negeri. Apa lagi yang boleh kita harapkan kepada kerajaan negeri seperti ini?

Tak reti-reti nak tukar? Tunggu apa lagi.. mehh la kita KALEH kerajaan Pas Kedah!! Ada Pas tak menambah, takdak Pas lagi bagus!! heh..



Sumbe :- Mctheory




Pisau Kedah  :-


Kalau cybertropper totok PAS nak tahu, Geng Team Media Kedah ada bermacam-macam gambar dan video yang di perolehi tentang bermacam isu yang berbangkit di Kedah. PAS Kedah berjaga-jaga dengan bukti yang ada, Team Media Kedah akan talkinkan PAS pada PRU 13.

2 comments:

Anonymous said...

ishh ada gak yg berjaya!!

Berjaya banyakkan kelab2 Malam..
Berjaya membalak ngan sakan..
Tu je kut..

dan berjaya dan ngan jayanya main wayang!

Anonymous said...

jangan buat fitnah bro tak baik berdoasa, budak tadika pun tahu fitnah itu berdosa. tapi kalu buat fitnah kat umno harus, er sunat er wajib hemm ... tak percaya : mat sabu "polis langgar saya sampai kepala lutut tercabut" - harus. "umno telah melepaskan air empangan di tenang semasa prk" - haji adi - sunat. "Turki memberi pendidikan percuma kepada semua rakyatnya sehingga ke universiti ini membuktikan bn zalim" - nwar berahi - wajib.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog