pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Thursday, May 10, 2012

Tu Diaa... DR MiM bogelkan DAP tapi yang mendapat malunya adalah PAS

1. Rupa-rupanya, bukan satu tetapi dua Senator yang akan ditukar oleh Lim Guan Eng DAP!

2. Seorang daripada DAP dan seorang lagi daripada PKR.




3. Difahamkan bahawa Lim Guan Eng DAP sudah ada dua calon untuk menggantikan tempat tersebut iaitu Dr Ariffin Omar dan Syed Shahir Syed Mohamud.
4. Tetapi satu perkara penting yang perlu MiM ketengahkan iaitu pemimpin PAS Pulau Pinang sekali lagi terlepas dan gigit jari!

5. Dua senator yang sebelum ini adalah daripada DAP dan PKR tetapi kali ini, PAS Pulau Pinang tidak mendapat tempat sekali lagi dalam kerajaan DAP Pulau Pinang!

6. Dan untuk menambah perit kepada luka yang ditanggung PAS Pulau Pinang, Dr Ariffin Omar merupakan ahli DAP! Bekas pensyarah itu mendaftar sebagai ahli DAP pada tahun lepas! Perlantikan Ariffin Omar sebagai Senator menimbulkan satu soalan, apakah beliau merupakan seorang lagi calon Melayu DAP yang akan bertanding di PRU13 nanti?

7. Perit bertambah seksa kepada PAS Pulau Pinang, Syed Shahir Syed Mohamud pula merupakan Ketua cabang Kelana Jaya PKR di Selangor! Baca Sini

8. Syed Shahir PKR pula gagal mempertahankan jawatan sebagai Presiden MTUC yang disandangnya selama dua penggal. Timbalan beliau sebelum ini Mohd Khalid Atan yang mahu kongres tu bebas dari pengaruh politik menang jawatan itu.



Baca selanjutnya di sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog