pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, December 3, 2012

Melucukan !!! Nik Aziz Buat Lawak Bodoh Yang Boleh Memalukan PAS






Pehh hebat Nik Aziz ni, walau dah tua nyanyuk pun pandai nak putar belit lagi untuk kepentingan diri sendiri.

Tergelak terguling-guling Pisau Kedah apabila Puteri UMNO dah ramai pakai tudung pun dia claim dia yang tarbiah puteri UMNO melalui kempen "Berpakaian Menutup Aurat" yang di laksanakan Kerajaan Negeri Kelantan.

Yang Pisau Kedah hairan pulak kenapa gadis-gadis Islam di Kelantan masih ada yang tidak memakai tudung  dan berpakaian seksi sehingga ke hari ini ?

Apakah Nik Aziz hanya berjaya tarbiah Puteri UMNO tapi tidak rakyatnya sendiri ?

Nik Aziz oii.. sekiranya sesorang itu tidak mendapat hidayah dari Allah S.W.T pastinya ianya tidak akan berubah walaupun paksa macam mana pun untuk berubah.

Selain itu Nik Aziz minta UMNO kenang jasa pihak PAS ???

Apa jasa PAS terhadap UMNO ??

Mendoakan kehancuran UMNO itulah jasa yang diberikan PAS terhadap UMNO selama ini !!!!

Kalau nak di ikutkan UMNO yang mentadbir Malaysia merupakan parti yang banyak berjasa terhadap PAS dan parti-parti lain yang berada dalam Pakatan Haram.

Sebagai bukti, walau pun 4 negeri di tadbir PAS dan Pakatan Haram, Kerajaan Malaysia yang di tadbir UMNO tetap memberi peruntukan kepada kerajaan Pakatan Haram di dalam mentadbir negeri walau pun Pakatan Haram menganggap UMNO ni satu parti yang Zalim.

Selama ini Krajaan mana yang banyak berjasa membangunkan Negara semenjak merdeka sehingga rakyat dapat mengecapi kenikmatan yang di berikan Allah S.W.T ?



Sumber asal CTS

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog