pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, December 14, 2012

Tu Dia !!! Patut La Zuraida MP Ampang Bertukar Jadi Mak Lampir Di Sebabkan Kamera AES




Tu dia !! patut la Pakatan Haram dok meroyan gila khinzir di sebabkan Kamera AES. Apa yang anda lihat merupakan kesalahan had laju yang telah di kenakan Polis Di Raja Malaysia (PDRM) terhadap kenderaan kepunyaan Zuraida Mak Lampir , MP Ampang.

Kalau kamera Had Laju di pasangkan seperti apa yang di tetapkan pastinya lagi banyak la kesalahan yang bakal Mak Lampir terima. Patut la Pakatan Haram beria-ia nak hapuskan kamera AES rupanya Pakatan Haram mahukan rakyat Malaysia ikut sikap mereka yang tak berdisplin dan tidak menghormati undang-undang.

Sekiranya Pakatan Haram mahu menyamakan tindakan mereka mahu menghapuskan kamera AES dengan tindakan yang di lakukan Pemuda UMNO Malaysia sememangnya tak sama langsung tuntutan ke atas Kamera AES. 

Pemuda UMNO tak minta Kamera AES di hapuskan, Pemuda UMNO minta Kerajaan mengkaji semula tempat yang hendak di letakan Kamera AES mengikut tempat-tempat yang sepatutnya di letak.

Pakatan Haram menuntut supaya kamera AES di hapuskan sama sekali sedang Pakatan Haram tidak memikirkan tindakan yang di ambil kerajaan adalah untuk mendisplinkan pesalah-pesalah had laju yang boleh mendatangkan bahaya kepada pengguna jalan yang lain.

Sekiranya Pakatan Haram masih berterusan menuntut supaya Kamera AES di hapuskan. Ini bermakna Pakatan Haram mengalakan rakyat Malaysia melakukan kesalahan berterusan tanpa Pakatan Haram memikirkan nasib rakyat yang menjadi mangsa persalah had laju.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog