pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, December 12, 2012

Alamak !!! Ketua Srikandi PKR Terkantoi Kena ugut Di Rogol.




Nak tergelak Pisau Kedah bila membaca kisah ini. Terbukti PKR sudah tak ada isu hendak di mainkan. Kalau kita baca betul-betul apa yang di tulis oleh Rango Crew bukannya satu ugutan sebaliknya ianya hanyalah satu provokasi sindiran yang telah di lakukan Rango Crew pada pertengahan tahun lepas.

Apa yang dapat di lihat, ketua srikandi PKR sememangnya bengap untuk menilai di antara ayat ugutan dan ayat provokasi sindiran.

Sebenarnya apa yang di tulis Rango Crew sudah setahun lebih berlalu, seingat Pisau Kedah, kisah ini pernah di keluarkan oleh akhbar Sinar Harian Edisi Perak pada bulan June 2011 dan ketua sri kandi PKR terbabit telah sebarkan dalam twitternya pada 13 June 2011.

Kalau semua nak tahu provokasi sindiran terbabit di lakukan Rango Crew kerana dalam ceramah Ketua Srikandi itu yang dilakukan pertengahan tahun lepas menyatakan Anwar Ibrahim tidak bersalah kerana tidak mempunyai 4 saksi ketika Anwar Ibrahim balun China Doll seperti apa yang di perkatakan Hadi Awang.


Status twitter pada 13 June 2011.

Setelah setahun lebih perkara terbabit berlalu, mengapa sehingga sekarang, ketua srikandi PKR berkenaan masih lagi tak kena rogol lagi atau tak ada lelaki yang teringin nak rogol si ketua srikndi ni ?

Elok la Pisau Kedah nak nasihat ketua srikandi PKR ni supaya kencing dalam tempurung dan cerminkan mukanya dalam tempurung tersebut sambil bertanya pada diri sendiri. Apakah layak dirinya di rogol ?

Kalau Ketua Srikandi PKR terbabit merasakan dirinya layak di rogol, yang pastinya orang pertama akan merogol dan meliwatnya adalah Anwar Ibrahim.

Di harapkan Si Ketua Srikandi PKR ni dapat faham apa itu ayat provokasi sindiran dan apa itu ayat ugutan sebelum menuduh dirinya di ugut rogol. Jangan membuatkan diri di perbodohkan diri sendiri.

Suka di sini Pisau Kedah hendak menyatakan apa yang di lakukan Ketua Srikandi PKR berkenaan hanyalah mahu mencari isu supaya dirinya mendapat perhatian setelah penampilan Srikandi PKR agak tengelam di persada politik dan besar kemungkinan ini adalah arahan dari pimpinan tertinggi PKR supaya srikandi dapat mencetuskan isu supaya dapat perhatian rakyat.



Pisau Kedah :-

Jom kita cabar Ketua Srikandi PKR supaya dedahkan tarikh komen Rango Crew dalam wall dia ?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog