pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, December 31, 2012

Panas !!! Ahli Parlimen PKR Yang Memalukan Pakatan Haram



Setelah hujan lebat baru-baru ini melanda Pahang ianya telah mengakibatkan banyak kawasan di Pahang di landa banjir termasuklah kawasan Kuantan di mana Ahli Parlimennya merupakan dari PKR iaitu Fauziah Salleh.


Sebagai seorang Ahli Parlimen yang di lantik rakyat, Fauziah Salleh tidak boleh memilih bulu untuk turun padang melawat kawasan-kawasan yang di landa banjir kerana ke semua kawasan yang berada dalam daerah Kuantan merupakan kawasannya sebagai Ahli Parlimen. Apa yang berlaku adalah sebaliknya, apabila Fauziah Salleh tidak mahu turun ke kampung yang bernama Kampung Galing Besar hanya kerana alasan yang di berikan kampung berkenaan merupakan kampung Dato' Suffian Awang, Ketua Pemuda UMNO Bahagian Kuantan.

Nampak sangat la pemimpin dalam Pakatan Haram tidak ikhlas dan tidak layak di dalam menjadi wakil rakyat kerana memilih bulu apabila nak turun ke kawasan untuk memberi bantuan.

Mari kita lihat bukti kenyataan sendiri dari Fauziah Salleh melalui akaun twitternya apabila di persoalkan kerana memilih bulu untuk turun padang memberi bantuan mangsa banjir.



1 comment:

Anonymous said...

Inilah akibatnya nanti kalau PR memerentah,Silap2 orang yg x sokong mereka Beras pun dicatu!Keadilan KONONNN>>>>>>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog