pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Saturday, November 3, 2012

Terpanas !!! Adik Wan Azizah Tidak Pernah Menyukai Anwar Sehingga Sekarang


Dari maklumat yang di sampaikan sahabat blogger Pisau kedah, Jawaber6 yang mendapat cerita dari rakan karib adik Wan Azizah semasa belajar di Universiti Islam Antarabangsa (UIA) bahawa adik Wan Azizah, Wan Mas Muna sememangnya tidak pernah menyukai Anwar Ibrahim semenjak dahulu lagi.

Pisau Kedah ingatkan dahulu bapa Wan Azizah iaitu Wan Ismail saja yang tak dapat terima Anwar ni sehinggakan kena ligan dengan parang tapi  rupa-rupanya masih ada lagi keluarga Wan Azizah yang masih tidak dapat terima Anwar sehingga sekarang walau pun bapa Wan Azizah telah dapat menerima Anwar selepas Wan Azizah melahirkan anak pertamanya, Nurul Izzah.

Tidak tahu apa puncanya atau sudah sedia maklum dengan perangai sebenar bekas banduan Sg. Buloh ini, Wan Mas Muna begitu benci dan langsung tidak berbangga dengan abang iparnya, Anwar Ibrahim.

Diceritakan, semasa beliau menuntut di UIA dalam jurusan undang-undang, jika Anwar datang ke sana (ketika itu Timbalan Perdana Menteri) Wan Mas Muna kerap menghilangkan diri dan tidak suka menghadiri program yang turut dihadiri Anwar.

Malah, Wan Mas Muna juga tidak suka jika ditanya berkenaan Anwar dan tidak akan pernah sesekali menyebut nama bekas banduan itu dihadapan rakan-rakan kuliahnya. 

Apakah rahsia yang telah diketahui sehingga beliau pun turut membenci Anwar? Jika dahulu semasa mula-mula Anwar berkahwin dengan Wan Azizah, bapanya Wan Ismail tidak merestui perkahwinan mereka pada awalnya sehinggalah lahir anak sulungnya. Kenapa Wan Ismail membenci Anwar?

Apakah rahsia besar yang diketahui oleh keluarga Wan Ismail berkenaan Anwar?





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog