pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Thursday, November 8, 2012

Panas !!! Hari Ini Tony Pua Di Panggil Memberi Keterangan Berkenaan Isu SUARAM




Hari ini, Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara, Tony Pua di arahkan hadir diri ke Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Malaysia, Putrajaya bagi memberi keterangan di bawah Seksyen 111 Kanun Prosedur Jenayah berkaitan pertubuhan haram Suaram kerana di percayai Tony Pua mempunyai kaitan dengan pertubuhan haram berkenaan. 

Mengikut peruntukan seksyen 112 Kanun Prosedur Jenayah, kenyataan Tony Pua akan di rakam oleh Jabatan Pendaftar Pertubuhan Malaysia. 

Sebelum ini Tony Pua pernah mencabar beberapa pihak supaya membuat laporan terhadap Isu Suaram yang di kaitkan dengannya.



Pisau Kedah :-

Selepas ini kita patut mendesak pihak berkuasa menyiasat gerak kerja satu kumpulan yang di ketuai Tony Pua di dalam DAP yang telah mendapat tunjuk ajar dari pakar strategi Yahudi melalui Singapura di dalam agenda menjatuhkan Melayu dan Islam.

Kumpulan G17, merupakan satu kumpulan rahsia DAP yang menjalankan dan merencanakan setiap gerak langkah DAP supaya DAP dapat merealisasikan dasar perjuangan DAP iaitu "Malaysian Malaysia".

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog