pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, December 7, 2012

Video Panas !!! Masyarakat India Selangor Akan Pastikan Pakatan Haram Tidak Lagi Mentadbir Selangor


Kerajaan Pakatan Haram di Selangor bukan saja suka menipu rakyat malahan sangup menzalimi rakyat setelah di beri mandat mentadbir Kerajaan Negeri oleh rakyat Selangor.

Terbaru Kerajaan Negeri Selangor pentadbiran Pakatan haram telah menzalimi masyarakat India Selangor apabila tidak menghormati undang-undang dengan merobohkan Tokong India yang di bina dalam rumah.


Semua sedia maklum, kawasan rumah merupakan kawasan private yang perlu pihak berkuasa hormati. Bagaimana pihak berkuasa boleh merobohkan tokong yang di bina di dalam kawasan rumah ?

Selain itu, Kerajaan Negeri Selangor pentadbiran Pakatan Haram juga menzalimi rakyat dengan mengambil tanah yang di peruntukan untuk pembinaan rumah kepada perkerja- pekerja ladang di satu kawasan di Selangor.

Kini telah terbukti bahawa Pakatan Haram bukanlah satu pakatan yang membela nasib rakyat seperti apa yang telah di lakukan Barisan Nasional.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog