pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, December 3, 2012

Panas !!! Ostazah Mee Segera PAS Lebih Pentingkan Parti Dari Orang Tuanya @abby_abadi112




Inilah hasilnya dari didikan PAS ke atas diri Ostazah Mee Segera PAS apabila menyatakan dalam twitternya, hatinya berkecamuk apabila melihat ayahnya membaca surat khabar dan televison yang pro kepada UMNO.

Sebagai seorang anak, Ostazah Mee Segera patut memikirkan soal kesihatan ayahnya dan bukannya mengaibkan ayahnya di kalangan peminatnya dalam PAS kerana melakukan perkara yang bertentangan dengan fahaman politiknya.

Lihatlah dengan pengikut twitternya dia sanggup minta maaf tetapi dengan ayahnya dia mempertikai tindakan ayahnya membaca media pro UMNO.

Ostazah Mee Segera patut bersyukur, di atas pentadbiran UMNO dalam Kerajaan Malaysia semenjak selepas merdeka, ayahnya dapat menikmati kemudahan rawatan ketika sakit dengan selesa.

Sebagai sebuah Kerajaan Islam terbaik dunia yang di katakan Pakatan Haram sebagai sebuah kerajaan zalim, UMNO tanpa mengira latar belakang fahaman politik mana-mana pun tetap memberi kebajikan yang di perlukan rakyat.

Zalimkah Kerajaan Malaysia pentadbiran UMNO dengan kebajikan yang di kecapi rakyat Malaysia semenjak selepas merdeka?

1 comment:

Unknown said...

ABADI lah si artis ini dengan kebodohannya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog