pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, December 5, 2012

Panas !!! Anwar Naik Angin Apabila Nurul Izzah Buat Pakatan Haram Dapat Malu


Apa yang di lakukan anak kepada Al-Juburi mempertikai pengambilan Anggota Polis merupakan satu perkara yang akan membuatkan rakyat melihat bertapa bodohnya anak Al-Juburi dengan menggunakan isu yang tidak sepatut di gunakannya untuk menghantam Kerajaan Malaysia.


Mengikut negara maju, bagi nisbah anggota polis yang di guna pakai adalah seorang anggota polis adalah 250 orang penduduk.

Di Malaysia, pengambilan anggota polis baru masih di perlukan kerana di Malaysia, seorang anggota polis terpaksa menjaga lebih dari 500 orang penduduk.

Di dalam negara sedang menuju menjadi sebuah negara maju, keanggotaan polis masih tidak mencukupi untuk memastikan keselamatan rakyat Malaysia di seluruh Malaysia.

Anak Al-Juburi tidak sepatutnya menggunakan alasan pengambilan anggota polis baru harus di beku dengan mengikut stastistik yang hanya di ada-adakan tanpa mempunyai bukti yang kukuh menyokong stastistik tersebut.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog