pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, December 7, 2012

Bukti Panas !!! PAS Kedah Di Tolak Rakyat Baling Kerana Azizan Razak


Pada Tiga hari yang lepas, Azizan Razak telah mengadakan satu program di Baling Kedah. Program yang di beri nama "Zon Nukleus Jeruk Buah-Buahan" peringkat Negeri Kedah.

Tujuan program itu di lakukan adalah bertujuan menjadikan Baling sebagai kawasan pengeluaran jeruk buah-buahan bagi Negeri Kedah.

Yang menariknya program tersebut telah menjadi kayu ukur sokongan penduduk Baling terhadap PAS yang selama ini menzalimi rakyat Baling akibat pembalakan yang tidak terkawal di Gunung Inas sehinggakan rakyat terpaksa berhadapan dengan permasalahan air kotor di sebabkan pembalakan tidak terkawal.




Sungguh memalukan apabila, program peringkat Negeri yang di rasmikam Azizan Razak, selaku Menteri Besar Kedah, hanya mendapat sambutan tidak lebih dari 500 orang sahaja.

Rakyat Baling kini sudah matang untuk menilai keburukan yang telah di lakukam PAS di kawasan Baling.




1 comment:

Anonymous said...

Ada ketua MKK kat kampung kawasan aku ( siong) dah jadi kaya , tukar kereta, rumah renovate gila2 , siap ber AC sejak pas pegang kedah. Kerjanya senang ... Sebagai org kanan adun, semua kerja melaluinya.... Takkan takdak yang tiris langsung... Ha ha ha!!,, BILA DITANYA KPD PENYOKONG PAS, JAWAB MEREKA.... REZEKI DIA MURAH KERJA TAK BERADU HA HA HA,,!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog