pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Sunday, November 11, 2012

Panas !!! Terbukti PAS Kedah Kaki Menipu Rakyat




Apa sudah jadi dengan janji Kerajaan PAS Kedah ini ? Adakah ini satu lagi PENIPUAN BESAR & TERANG-TERANGAN KERAJAAN PAS KEDAH KEPADA JANJI MANIFESTO PAS KEDAH PADA PRU12 LEPAS ?

Sehinggakan rakyat Kedah telah termakan janji manis mereka yang beracun , mereka berkokok mengalahkan ayam jantan di subuh hari, berjanji itu ini, tetapi janji untuk rakyat bawahan nampaknya tak tertunai ... nampaknya, PAS Kedah hanya dok mengharap Kerajaan BN Pusat jugakkk dalam membantu rakyat berpendapatan rendah di Kedah ...

Apakah penjelasan Kerajaan Negeri Kedah kali ini, dalam kegagalan mereka merealisasikan Manifesto PAS Kedah bagi memperbanyakkan rumah mampu milik kepada rakyat berpendapatan rendah dan sederhana setelah kini mereka sudah hampir sampai ke penghujung tempoh memimpin Kedah, Pasca PRU12 ?

Sebelum ini Warta Darul Aman (lidah rasmi Kerajaan PAS Kedah) pernah menyiarkan beberapa kali mengenai Projek Perumahan Kos Rendah di negeri pimpinan PAS Kedah Sejahtera ni, KONONNYA diwujudkan untuk rakyat yang kurang mampu untuk membeli rumah yang bernilai ratusan ribu ringgit, maka telah digembar-gemburkanlah di dalam serata ceramah + risalah bercetak (kerajaan negeri) yang disebarkan ke seluruh ceruk kampung, surau serta masjid di Kedah bahawa kerajaan PAS Kedah tidak melupakan rakyat bawahan dalam menyediakan rumah mampu milik.

1 comment:

Atas Pagak. said...

Pak Lebai-Pak Lebai Pas memang kaki kelentong rakyat.

Dulu masa Pru 12 janji nak bagi elaun pada ibu tunggal.Haram sampai kini tak mengaku kata janji.

YB Pas pun macam YB UMNO jugs.Baru jadi YB dah buat rumah besar macam istana.

Depa ceramah pun banyak bodek dan puji Lim Guang Eng.Pak lebai Pas Penang mesti bodek Lim Guang Eng.

Pak Lebai Pas Penang dah jadi pak lebai upahan Dap.

Depa mana bodek Ostat Azizan.

Pas gadai Islam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog