pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Thursday, July 5, 2012

Video Panas !!! Bukti Mat Sabu menuduh @PDRMsia sebagai punca kerugian peniaga di hari himpunan BERSIH 3.0

Dalam Ceramah Mat Sabu pada 03/07/2012 di Kampung Bujang, Merbok (Kedah), dia menuduh pihak Polis merupakan penyebab berlakunya kerugian peniaga yang meniaga di kawasan yang di buat himpunan BERSIH sambil mempertahankan Ambiga tidak bersalah setelah peniaga membuat bantahan di hadapan rumah Ambiga.


Sumber :- Team Media Kedah

1 comment:

Anonymous said...

sepatutnya ada pencacai pembankang yang memberi nasihat dengan disulami ayat alquran - "janganlah kamu percaya kepada berita fitnah yang disampaikan oleh orang yang fasik". cuma tang ni mereka tak akan ulas, er ciri-ciri orang fasik ialah dia seorang penzina - ada seorang tu pernah ditangkap berzina di dalam sebuah bilik di hotel perdana. ciri kedua percakapan manusia fasik ialah berbohong. ada seorang tu pernah berbohong katanya polis langgar dia sampai cedera parah, tapi cctv membuktikan bahawa m/sikal yang dia naiki itu terbalik sendiri. aku pun hairan dengan pencacai pembankang walaupun terbukti bahawa penyampai berita itu adalah orang fasik dan beritanya adalah berita bohong mereka tetap berbondong-bondong datang mendengar ceritanya kononnya kalau mendengar ceritanya itu dapat pahala. er dengar cerita bohong dapat pahala ka. setahu aku yang naif ini dalam agama islam kalau mendengar cerita bohong dapat dosa adalah. er ini mungkin agama baru kut. namanya agama pas, sebab tu kalau undi pas terus ja masuk surga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog