pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, July 17, 2012

Tu Dia !!! Puak PAS dah berbunyi dengan bayaran yang di kenakan artis di atas pentas politik PAS


La ni puak PAS sudah ada yang berbunyi apabila artis yang mengunakan pentas politik PAS untuk mencari keuntungan dengan mengenakan bayaran yang tinggi untuk berceramah.

PAS kini tersepit dalam strategi peperangan politik yang di ciptanya sendiri apabila mengunakan artis sebagai daya penarik kepada golongan atas pagar menyokong PAS tapi akhirnya menjerat diri sendiri apabila ada pihak dalam parti sendiri sudah berbunyi dengan kos yang terpaksa di keluar untuk membayar khidmat artis tersebut.

Kalau dulu PAS melemparkan pelbagai tuduhan apabila BN mempromosikan artis tanah air, tapi kini PAS menanggung malu setelah terpaksa mejilat kembali apa yang di ludahnya.

Apa pun mari kita baca luahan hati cybertropper PAS yang mencemuh partinya sendiri dengan tindakan PAS yang mempopularkan politik sendiri dengan menggunakan artis-artis yang hilang populor dalam pentas hiburan.



Apa yang dapat di lihat dari luahan hati cybertropper ini, ianya di tujukan kepada Abby Abadi kerana sehingga ke hari ini Abby masih belum menyertai PAS.

Ianya menjadi satu pertikaian kerana sesetenggah pihak dalam parti PAS tidak berpuas hati apabila perjuangan Abby dalam PAS tidak menunjukan keikhlasannya di dalam perjuangan parti PAS kerana masih belum menjadi orang di dalam parti PAS yang sah.

Dengan apa yang di perkatakan ini apakah membuktikan Abby hanya mencari keuntungan di dalam pentas politik PAS ?

1 comment:

Sara said...

xtaw la den nk komen ape yer bab politik ni..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog