pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Sunday, November 4, 2012

Gambar Yang Benar Melucukan Dari Demonstrasi PKR Membantah AES


Melucukan la apabila orang yang merancang mengadakan demonstrasi membantah sistem AES tak ada otak untuk mengadakan bantahan terhadap sistem AES apabila membawa kalangan wanita yang berumur yang belum pasti kesemunya memiliki lesen memandu.

Alahaiiiii... kesian makcik-makcik sekalian, rasanya tak patut la PKR membariskan makcik-makcik yang dah tua ni di barisan hadapan menentang AES. Kalau nak di fikirkan rasanya tak termampu dah kalangan makcik-makcik yang boleh di anggap mempunyai cucu dan cicit membawa kereta melebihi 90 KMj.

Yang paling melucukan adalah geng lelaki yang menyokong PKR. Kenapa yang dok di barisan belakang ?

Awat teloq geng-geng laki PKR dah tak ada ka untuk tampil dalam barisan hadapan untuk membantah pemasangan sistem AES.

Kalau nak di ikutkan Pisau Kedah juga mengharapkan penanguhan sistem AES ni untuk di kaji semula, apakah pemasangan sisitem AES yang sedia ada sekarang di pasang di tempat yang sepatutnya di pasang mengikut terma yang di perkatakan JPJ (Pemasangan di tempat kerapnya berlaku kemalangan).

Tapi kalau nak tunjuk protes tu biar la ianya sesuai dan kena pada tempatnya. Tak kan si yang merancang membuat demonstrasi ini tak gunakan otaknya dahulu untuk memikir sebelum mengadakan demonstrasi bantahan sistem AES ni..

Kesian Pisau Kedah apabila makcik-makcik yang sudah berumur ini di ketawakan kerana kebodohan perancang PKR yang mengadakan demonstrasi bantahan sistem AES..

Kalau ye pun... bawa la golongan yang berumur pertengahan ka atau pun golongan muda yang memiliki kereta yang berkuasa enjin besar, baru la orang tengok lebih logik lagi bantahan yang di adakan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog