pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, August 7, 2012

Panas !!! Leman Raja Lawak di cabar TMK mendedahkan bukti kenyataannya @LemanRLAWAK

Semenjak si Leman Raja  Lawak menganut ajaran otak hijau, kini dia dah pandai mengfitnah ikut suka hatinya.

Mungkin dia merasakan setelah menganut ajaran otak hijau, dia dah dapat lesen untuk mengfitnah orang. Dosa pahala dah tak di pedulikan lagi kerana dia dah mendapat tiket ke syurga dengan menyertai PAS.

Terbaru, si Leman telah mengfitnah salah seorang cybertrooper dari Team Media Kedah yang cukup di benci penganut otak hijau.



Menurut si Leman, akaun FB nya telah di hack setelah mendedahkan cybertropper Team Media Kedah, Aktivis UMNO Pekan Naka atau AUPN dalam FBnya.( Pisau Kedah tergelak besar setelah membaca kenyataan yang bengap dari si Leman)

Ternyata kenyataan itu hanya untuk menunjukan keriakan yang mengatakan dialah yang berjaya mendedahkan siapa itu  AUPN. Sedangkan hakikat sebenarnya gambar AUPN di dedahkan sendiri oleh AUPN dalam FBnya.

Setelah gambar berkenaan di muatkan dalam FB oleh  AUPN sendiri, cybertropper PAS mengunakan kesempatan gambar yang di muat naik itu untuk di sebarkan di dalam alam maya.

Tak ada gunanya untuk Team Media Kedah nak hack akaun dia, malahan cybertropper dari Team Media Kedah tak ada individu yang boleh hack akaun FB.

Setahu Pisau Kedah sekiranya satu akaun itu kena Hack ia mengambil masa untuk mendapat balik akaun yang di hack itu pun sekiranya bernasib baik. Kalau nasib tak baik, akaun FB yang kena hack tidak akan dapat balik.( Leman kantoi menipu ).

Satu lagi Pisau Kedah salah seorang dari Team Media Kedah nak cabar si Leman bengap ni dedahkan yang AUPN dan sahabat Team Media Kedah di bayar UMNO sebanyak RM 17.50 sehari ( Makan,Minum dan Rokok Free). 

Sekiranya Leman bengap tak dapat buktikan dengan kenyataan yang di buatnya itu ternyata ianya merupakan satu fitnah.

2 comments:

Anonymous said...

Fuhh ! tau pulak fitnah tu haram dn berdosa ye.Ingt kn tk tau.

Anonymous said...

Raja Biawak ni, bukan Raja Lawak!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog