pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, August 6, 2012

Panas !!! Nik Aziz merempat sehingga ke Shah Alam untuk raih simpati Lebuh Raya Rakyat




Tidak cukup dengan mengutip derma dari seluruh pelusuk Kelantan, Menteri Besar Kelantan, Dato Nik Aziz Nik Mat dan EXCO Kerajaan Negeri, Husam Musa bermusafir hingga ke Shah Alam untuk mengutip derma. Majlis Pelancaran Tabung Amanah Lebuhraya Rakyat KBKK ini diadakan bersempena jemputan syarikat Karangkraf menjemput anak-anak Kelantan di Lembah Kelang untuk sama-sama berbuka puasa dan bertarawikh bersama Mursyidul Am PAS ini. Batu asas Lebuhraya Rakyat sudah ditegakkan. Kutip derma satu Malaysia sudah dijalankan. Cuma Rakyat Kelantan masih menantikan bila projek berkenaan akan bermula. 

Dilihat dari kehadiran anak-anak luar Kelantan yang hadir ke dalam majlis berbuka puasa bersama Menteri Besar Kelantan ini amat mengecewakan. Setidak-tidaknya, kalau dapat jumlah kedatangan pada malam ini bersamaan separuh stadium sepertimana ketika perlawanan bola sepak Kelantan bermain di Stadium Bukit Jalil atau Stadium Shah Alam sudah memadai. Tidaklah malu sangat air muka Tok Guru PAS. Mungkin bagi anak-anak Kelantan di dalam Lembah Kelang menganggap kehadiran Nik Aziz malam ini di Shah Alam tidak penting kot?


Sumber:- Cucu Tok Selampit 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog