pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, May 2, 2012

Panas!!! Guru ketepikan tanggungjawap kerana PRU 13.minta Jabatan Pendidikan Negeri Kedah siasat perkara ini. @NajibRazak


Pisau Kedah mahu dedahkan satu kisah seorang guru,yang pernah Pisau Kedah dedahkan di sini dan minta Jabatan Pendidikan Negeri / Pejabat Pendidikan Daerah (Baling) menyiasat kenapa guru berkenaan mengambil cuti tanpa gaji selama 1 bulan kerana mahu menumpukan pada PRU.Bagi Pisau Kedah tak sepatutnya Guru ini mengetepikan tanggungjawap yang di berikan terhadapnya sebagai seorang guru,sekiranya Guru ini merasakan jiwanya adalah jiwa politik sila letak jawatan terus,sekiranya menyayangi tugasan sebagai guru,jangan campurkan urusan politik.




Ingatlah Kerajaan memberi amanah kepada cikgu ini dengan membayar upah yang setimpalnya untuk mengajar.sekiranya merasakan politik lebih penting tinggalkan saja dunia perguruan,kerana masih ramai yang mahu jadi guru.


Apa yang Pisau kedah dapat tahu guru yang mengajar di Sekolah kebangsaan Menengah Baling ini cukup aktif di dalam politik,dan khabar yang Pisau Kedah dapat tahu kerana terlalu taksub terhadap Pakatan Haram,guru berkenaan terbawa-bawa ke dalam mengajar pelajar di Sekolah.





1 comment:

Anonymous said...

patut la murid2 sekarang semakin jahanam...

cikgu yg dok ada semua makan gaji buta dan sibuk berpolitik...

pihak JABATAN PENDIDIKAN NEGERI harap terus buang ja cikgu bangkai ni...

pejuang hamas...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog