pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Saturday, January 7, 2012

Nik Aziz Nyanyok dah!!!!

Nyanyok Nik Aziz tahap kritikal



Patutlah Oztaz Budak tak cerdik tu kata Nik Aziz Nabi..sebab boleh menghalalkan dan mengharamkan,,boleh tentukan kalau undi PAS masuk Syurga,,boleh memaafkan pemimpin-pemimpin PAS yang berzina..boleh pinda Hukum Hudud Islam menjadi Hukum Hudud PAS.
boleh kafir-mengkafir sesama umat Islam..

Terbaru seramai 300 orang terdiri dari NGO (Perkasa) Pasir Mas,Kelantan. telah membuat laporan polis terhadap Nik Aziz kerana Fatwanya mengatakan Demonstrasi bebaskan Anwar 901 itu halal.Laporan di buat di Ibu Pejabat Daerah Pasir Mas (IPD).

Bagaimana lah yang di katakan halal bagi Nik Aziz,.Demonstrasi ni halal..dalam maksud lain Demonstarsi adalah perlakuan dengan berhimpun menyuarakan ketidak puasan hati,,adakah dalam ramai-ramai yang berdemonstrasi itu pemikiran mereka benar-benar tidak agresif??kita dapat lihat dari rentetan Demonstrasi yang lepas-lepas,,kebanyakan menunjukan sikap agresif ,ada yang memprovok polis agar timbul kekecohan berlaku..halalkah bila semasa pengikut-pengikut demonstrasi yang lepas-lepas mengelar polis yang rata-ratanya beragama islam sebagai anjing,


Rasanya Nik Aziz eloklah berundur dari politik,,inggat balik kenyatan Nik Aziz telah berikan,,sekiranya Tun Mahathir berundur dari politik,dia pun turut akan berundur dari politik,,tapi kini setelah PM silih berganti,,Nik Aziz tak juga letak jawatan,,sekiranya begitu ia menunjukan ciri-ciri munafik..lagi pun status MB,Status Mursyidul  Am Pas,,Nik Aziz tak boleh bawa ke kubur,,cukup-cukuplah memecah belahkan Umat Islam.Menipu Rakyat dengan mengatakan PAS Kelantan nak buat Hukum Hudud hanya semata-mata meraih undi,,sedangkan hudud tak dapat di laksanakan,dan umat islam kian berpecah belah soal kontrovasi Hudud PAS dengan kafir mengkafir,

sumber dari :-blogger MPP

7 comments:

Anonymous said...

Kempen sepanjang tahun,ceramah siang malam..cakap pong!pang!pong!pang!...habuk pun tarakkkk ..pas oh! pas

Anonymous said...

pemesongan akidah umat islam melalui politik dan pemimpin pas...

Anonymous said...

Setuju, PAS adalah parti politik yg menyesatkan akidah umat Islam. Aku dsh lama reject N Ajis. Terlalu banyak perkataan yg dikeluarkan tidak selari dengan Islam. Antaranya:
1. Sanggup bersubahat dgn syaitan utk menentang UMNO?
2. Allah juga mencarut?
3. Nabi Muhammad masa kecil sama dengan mat-mat kampong yg lain?
4. Menggangap pemberian utk menunaikan haji sebanyak RM60 ribu bukan rasuah?
5. Melantik menantu sebagai kroni?

Wai N Ajis, pada aku mempertahankan Islam dan Nabi Muhammad lebih utama daripada memperjuangkan PAS dan taksub kepada mu.

Anonymous said...

itulah sabda seorang nabi yang agung. liwat menjadi halal kerana puaknya yang buat, begitu juga zina. hok alah pok nik elok la mu gi buat solat hajat dan baca yasin minta allah turunkan bala kepada puak dan penyokong yang menfitnah samada nwar aljuburit ka haji setpol

Anonymous said...

PAS ni baik jadi agama rasmi Pakatan Haram je. Nik Aziz pun dah jadi nabi. Lim Guan Eng pun dah diiktiraf sebagai khalifah. Anwar pulak dah jadi imam.

Lantak le yob ...

RH said...

Nis Aziz adalah seorang tua yg gilakan sanjungan di mana beliau enggan turun untuk berpijak di bumi nyata. Beliau sedang berada di awang-awangan. Inilah salah satu perkara yg terjadi di akhir zaman. kita yang waras haruslah sentiasa berhati-hati, nasihatkan anak2 muda kita agar mereka tidak tersesat sama.
sekian.

Sayang Melayu said...

PAS yang tak pernah lulus
Putik yang tak pernah masak
N Ajis yang sentiasa wangi
Sabu yang selalu sebu
Hudud Pas yang hudoh

Insaflah Saudaraku Melayu jangan selamanya ditipu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog