pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, January 9, 2012

Ini Lah yang di katakan Pakatan Haram!!!

Penyokong Anu Gay Melaungkan Anti Hasan Ali 
di himpunan 901

Walau pun penyokong Pro BN belum pernah lagi melaungkan Anti kepada orang yang memperjuangkan Akidah Umat Islam seperti Hasan Ali,walau pun masa sebelum ini  Hasan Ali berada di dalam PAS,,kerana keberanianya menegakkan Islam,memperjuangkan Islam cukup kami sanjung walau berbeza fahaman politik..Kini berbangga la Hadi Awang dengan laungan Anti terhadap insan yang mempertahankan perjuangan Islam,,insan yang berusaha menyelamatkan Akidah Umat Islam..sehingga mengugurkan beliau dari PAS.kerana terlalu ikutkan kehendak DAP dan PKR.


Dalam Laungan Anti Hasan Ali,,pihak peserta yang terdiri dari ahli PKR melaungakan kepada Ahli PAS,,jangan ikut perangai Hasan Ali..Kenapa salah ka sekiranya ada orang dalam PAS berani memperjuangkan Islam,,berani bersuara demi selamatkan Akidah Umat Islam??Takut kah pemimpin PAS sekiranya ada orang semacam Hasan Ali dalam PAS??

Kritikan ahli PKR terhadap Hasan Ali mungkin kerana Hasan Ali menolak secara terang-terang perhimpunan 901 Bebaskan Anwar,,dan dari penjelasan Hasan Ali ia memgatakan kemungkinan atas desakan Azmin Ali (Timbalan Presiden PKR) ianya di gugurkan dari PAS..


Pisau Kedah :-
Oiii orang PAS oiii hampa tak ada teloq ka?? sampai orang luar boleh mendesak di dalam parti PAS !!!.sampaikan orang yang memperjuangkan Islam,,orang yang memperjuangkan Akidah umat islam hampa biar di singkirkan?? hampa ni pentingkan perjuangan islam atau hampa pentingkan perjuangan nak ke Putra Jaya,,bodohhh!!! awat hampa inggat pakatan Haram boleh tawan Putra Jaya,,Pemimpin hampa (PAS)  boleh jadi Perdana Menteri??? ptuihhh....PAS sanggup singkirkan ulama-ulama PAS demi kepentingan DAP dan PKR....memang PAS tahap PENCACAI MURAHAN!!!! DAYUS !!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog