pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, January 20, 2012

Panas!! Terapcare penipu besar ????


PENIPUAN TERBESAR TERAPCARE....

Terap Care merupakan satu Lembaga Swadaya Rakyat atau NGO Islam yang telah ditubuhkan untuk menjadi penghubung kasih ummah dengan mengumpul dana serta menguruskan sumbangan dalam apa jua bentuk bagi tujuan kebajikan masyarakat, kesihatan, pendidikan, dan lain-lain tujuan amal untuk kepentingan masyarakat Padang Terap tanpa mengira warna kulit dan ideologi.

Fuuhhh...mendalam slogan TerapCare, Padang Terap. Sekali pandang sememangnya akan terpegun dengan keindahan NGO itu. Tetapi sayangnya, apabila Pengerusinya dicemari oleh anasir-anasir PAS. Beliau juga dipertikaikan kredibiltinya dengan dua persoalan yang timbul.

Soalan yang yang perlu beliau jawab :
1) Bagaimana beliau boleh menjadi penceramah yang bertauliah oleh Mufti Kedah? Hakikatnya dia tidak menghabiskan pelajarannya di KIAS dan KUIN sebab tidak lulus periksa. Mungkinkah ini ada campurtangan pihak atasan Kerajaan PAS Kedah?

2) Bagaimana beliau boleh menjadi penceramah yang bertauliah oleh Mufti Kedah? hakikatnya beliau tidak pernah belajar di mana-mana pondok sekalipun? Adakah beliau memberi sijil-sijil palsu kepada JAIK dan JAIS semasa permohonan tersebut?

Team Media Kedah berharap ada pihak yang bertanggungjawab dapat menyiasat sejauhmana kelayakkan beliau untuk mengajar hal-hal berkaitan dengan agama. Kerana dikhuatiri dengan tidak cukup ilmu didada beliau maka akan ramai lagi yang akan turut sama tersesat. Nauzubillah....

maklumat : Klik Sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog