pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, January 10, 2012

Siapa kata Anwar Bebas???

Saiful Bukhari berhasrat membawa kes liwat yang membabitkan dia dengan Anwar ke peringkat yang lebih tinggi,,Saiful mengharapkan pihak pendakwa raya failkan kesnya di Mahkamah Rayuan supaya keadilan dapat di bongkar ke atas dirinya,

Melalui laman blog Saiful (http://mohdsaifulbukhari.blogspot.com/) ia mengatakan "Iman dan keyakinan saya pada Allah tetap teguh,Allah maha mengetahui lagi maha bijaksana" setelah redha dengan keputusan Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah melepaskan Anwar dari pertuduhan meliwatnya..

Kita semua kena inggat,,peguam Anwar pernah mengeluar kenyataan bahawasanya kejadian liwat memang ada,,tapi ianya berlaku atas dasar suka sama suka.ini menunjukan Anwar sememangnya tidak layak di gelar pemimpin malahan sebagai Perdana Menteri bayangan Pakatan Haram.namun Anwar tetap di sokong oleh Parti yang di katakan memperjuangkan Islam (PAS) dan menjadi tanda tanya kenapa PAS mempertahankan Anwar menyokong Anwar jadi Perdana Menteri sedangkan dia adalah peliwat,,

Tapi apa-apa pun keputusan Anwar bebas dari pertuduhan Liwat adalah satu bonus bagi BN untuk membuktikan pada rakyat bahawa BN tidak pernah masuk camour dalam bidang penghakiman,,malahan telah cuci nama BN dari di cemuh dengan menyatakan kes Saiful adalah konspirasi BN..sedangkan apa yang berlaku adalah kes Anwar dengan Saiful Bukhari  bukannya antara Anwar dan BN.ini bermakna tuduhan yang selama ini di lemparkan hanyalah berbaur Fitnah terhadap BN..

Meski pun Anwar telah bebas buat sementara waktu sebelum kes di bawa ke Mahkamah Rayuan,namun tiada jaminan dia menjadi Perdana Menteri,,itulah kata-kata Mat Sabu,,Mat Sabu m,engatakan jawatan Perdana Menteri hanya di buat oleh majlis Presiden-presiden Pakatan Haram..

3 comments:

Anonymous said...

Jiwa anwar akan lebih sakit kali ini..kerna terpaksa berdepan dgn rakyat yg semakin buka mata...kecuali penyokong nya yg telah ditutup mata hati mereka.

usin said...

aku setujuss sgt dgn ko tanpa nama. kalau dia duduk dlm, dia tak nampak mcmamana mahkamah rakyat akan hukum dia lepas ni. duduk luar semua depan mata. katalah kalah masa pru13 nanti, mau berguling dia atas jalan...silap2 berak kencing semua atas jalan. bukan nk doa, tak sanggup aku tengok sedara seagama aku mcm tu, tp elok jugak sbb dialah penyebab utama porak peranda melayu Islam kt m'sia nih!!!

Anonymous said...

saya pasti saiful akan mendapat keadilan di mahkamah rayuan. INSYA ALLAH. apa yang penting pihak pendakwa mesti kena minta kepada mahkamah supaya anwar serahkan darah atau air liurnya untuk dilakukan ujian DNA. mungkin kesilapan teknikal tidak akan berlaku lagi. mahkamahtelah mengadilinya dan dia juga kena adil kepda undang-undang dengan menyerahkan sample untuk dibuat ujian DNA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog