pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, January 30, 2012

Ucapan Tahniah untuk Kedah berjaya merugikan RM 300,000,






Pisau Kedah selaku peminat skuad kenari merasa bangga dan nak ucapkan tahniah pada Jawatan Kuasa Eksekutif KFA dan presidennya MB serba tak tahu,Pengurusnya Datuk Khazali Din atau lebih di kenali tok misai yang begitu hebat bercakap sehingga berjaya membuat pasukan Hijau Kuning kalah bermaruah buat kali pertama sejak dari 5 perlawanan dengan menjaringkan 1 gol melalui Nizam ketika berlawan dengan Johor FC,,tak lupa juga ucapan tahniah yang tak berapa ikhlas buat Dr Hamdan Exco Belia dan Sukan,selaku setiausaha kehormat,selaku bendahari kehormat,,( ish,ish,ish banyaknya kehormatnya) Jawatan Kuasa Eksekutif KFA.

Untuk Makluman semua,Juruletih sementara Nizam Adha merasakan dirinya anak jantan yang mempunyai teloq dan bertanggungjawap dengan apa yang berlaku pada skuad kenari telah meletak jawatan sebagai Juruletih sementara,Pisau Kedah memang tabik hormat la kat Nizam Adha.."tapi apa-apa pun nak kena check pulak teloq Tok Misai,,ada ka tak ada,,mana nak tau Tok Misai ni bukan anak jantan,,tak berani bertanggungjawap.

Pisau Kedah nak bertanya pada Exco Belia dan Sukan,siapa yang bertanggungjawap mengambil pemain import bertaraf liga-liga kampung tu ye??sehinggakan Kerajaan Negeri Kerugian RM 300,000 untuk dua orang import dalam masa 3 bulan,,duit sapa ye yang bayar kat import tu?? duit poket MB ka tu? atau duit rakyat??

Pisau Kedah :-

Inilah akibatnya bila bola pun sudah menjadi mangsa politik  rejim puak-puak balaci pakatan haram,,memang zalim,,mengalahkan rejim zionis,,

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog