pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, March 5, 2012

Panas!!! Keputusan terbaru berkenaan kemelut PAS Kedah

Keputusan tak rasmi telah diketahui!!

Setelah melalui dua mesyuarat. Di Rumah rasmi menteri besar Kedah dan di Pas Pusat. Disaksikan oleh AJK Perhubungan PAS Kedah dan Pusat, setelah mendengar hujah2 dari dua orang terbabit.Keputusan mesyuarat telah dibuat. Sekurang-kurangnya ia kekal sehingga habis PRU ke 13 nanti.

Keputusan mesyuarat!

1. Ustaz Azizan kekal sebagai MB Kedah.
2. Phahrolrazi dan Ismail mesti menerima balik jawatan Exco

Itu saja maklumat yang Team Media Kedah terima. Untuk keputusan rasmi, kita tunggu sidang media oleh Presiden Pas pada pukul 11 pagi ini.

Psstt:-

Pisau Kedah tak yakin yang Phahrolrazi akan berdiam diri,pasti Azizan tetap akan di cantas geng Phahrolrazi,Azizan pernah berkata,komplot nak menjatuhkan Azizan bermula selepas PRU 12 setelah memegang jawatan Menteri Besar Kedah.

Sekiranya benar apa yang di perkatakan Azizan MB Kedah,pasti Azizan tetap akan di cantas pada PRU13 ini untuk menyekat Azizan dari berada di jawatan Menteri Besar sekiranya Pakatan Haram menang di Kedah pada PRU 13 ini,kerana orang yang nak mencantasnya sudah bercita-cita sejak dari tahun 2008 mahu jadi Menteri Besar,begitu juga 2,3 orang lagi dalam Parti yang di kata Perdana Menteri Parti Asyik Serabut yang sudah geli-geli mahukan jawatan Menteri Besar

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog