pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, March 5, 2012

Pas Kedah di bogelkan untuk di lacurkan pada rakyat.

Pisau Kedah tertarik dengan satu penulisan dari rakan Facebook Pisau Kedah Elly Nina Ahmed.bagai tepat kena ke muka PAS Kedah,kekalutan yang berlaku dalam pimpinan PAS  Kedah semakin parah,walau pun Azizan tetap menjadi Menteri Besar yang di gelar orang ramai "MB serba tak tahu",dan Phahrolrazi kembali menjadi exco dengan berat hati menerima kembali jawatan Exco,bagaikan satu lakonan pentas politik yang di lakukan Hadi Awang untuk menutup kemelut perpecahan dalaman yang melanda PAS Kedah.

"Tak akan boleh sekiranya bangkai gajah nak di tutup dengan sehelai daun pisang,,ia akan menampakan keburukan juga,malahan bau-bau bangkai tetap ada walau pun simbah minyak wangi satu tong drum pun"

Inilah penulisan dari rakan FB Pisau Kedah berkenaan kemelut PAS Kedah..

Elly Nina Ahmed

Kamelut PAS Kedah. Mesyuarat J/Kuasa PAS berakhir hingga jam 3.00 pagi. Dahsyat!!! Marathon meeting.Bleh masuk Malaysia Book of Records.Nampak sangat apa yang berlaku di Kedah adalah game dan permainan politik Anwar.

Sebab itu, satu pertemuan tertutup antara Anwar dan beberapa ADUN PAS Kedah akan berlangsung secara rahsia. Anwar tidak mahu ada ORANG MB AZIZAN masuk meeting dan mula mempengaruhi pemikiran ADUN PAS yang berkiblatkan Anwar.

Anwar sebenarnya cukup kecewa dengan YB Amiruddin.Cukup kecewa Anwar sebenarnya amat mengharapkan YB tersebut mampu mengekalkan pendirian dan tidak mula beralih arah dan menyokong kepimpinan Azizan. Anwar kenal baik dengan YB tersebut. Kenal baik.

Apa masalah PAS Kedah?

* Azizan adalah liabiliti kepada Pakatan Rakyat secara keseluruhan.Kepimpinan lemah. Gersang idea.Sakit dan tidak fit untuk memimpin.

* Kedah akan menyebabkan kepimpinan hebat PKR di Selangor dan DAP di Pulau Pinang (turut mendapat tempias kelemahan Azizan);

* Azizan terlalu rapat dengan jentera UMNO Kedah. Anwar dapat tahu Azizan rapat dengan Mahadzir Khalid dan Tun M. Pada Anwar ini adalah bentuk khianat kepada PR;

* Azizan menolak nasihat Anwar untuk menerima dua orang KONSULTAN (seorang PKR dan seorang DAP) di Pejabat MB Kedah. Seorang kononnya akan menjaga perancangan ekonomi dan seorang lagi membantu PR/Political Campaign.

* Azizan menolak beberapa kontraktor Cina DAP PP sebagai pemain utama ekonomi di Kedah;

* Imej ISLAM ala taliban Azizan menyebabkan Cina DAP benci dan tak senang duduk;

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog