pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, March 5, 2012

Khabar gembira buat Mahfuz..

Penduduk Pokok Sena ramai yang meminta Dr Mashitah bertanding di Parlimen Pokok Sena.dan memastikan Dr Mashitah akan menag pada PRU 13,mungkin berita ini agak mengejutkan Mahfuz,kerana sebelum ini PAS kata UMNO bahagian Pokok Sena ada masalah dalaman dan mudah la PAS menang PRU 13 ni.tapi kerana itu kemungkinan Dr Mashitah akan bertanding di Pokok Sena..

Bagi PK,,Dr Mashitah memang layak bertanding di sana,ramai yang menyukainya,dan juga Dr Mashitah adalah anak tempatan di Pokok Sena dari keluarga kuat UMNO di cawangan Alor Malai dan juga mempunyai pendidikan tinggi dari segi agama dan pengalaman. Bak langit dan bumi kalau kita nak bandingkan akademik Mahfuz Omar dengan Dr Mashitah.

Sekiranya kehendak suara rakyat Pokok Sena dapat di dengar Presiden parti,pasti Dr Mashitah layak bertanding di Pokok Sena,,Kami dari Blogger Media Team Kedah,,akan Support sepenuhnya walaupun siapa pun calon di Pokok Sena,tapi dari apa kami dengari ramai penduduk di situ mahukan Dr Mashitah.

Pisau Kedah:-

Jangan terkejut beruk dah la Mahfuz,,anda bakal
berhadapan dengan Dr Mashitah sekiranya rintihan
orang Pokok Sena dapat Presiden Parti UMNO
dengari....Bak kata Presiden Parti,dia akan
meletak kan calon yang boleh menang.

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

Anonymous said...

saya sokong Dato' Dr mashitah mewakili kawasan itu (tempat asal saya) pada kali ini tetapi pastikan kawasan itu dijaga dgn baik dan segala masalah didengar dgn teliti insyallah dr mashitah akan lama di sana jika berhasil menumbangkan lawan. amin !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog