pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, January 3, 2012

Eksklusif Video PAS terkantoi,terkancing gigi nak jawap balik.!!!!..

Datuk Othman Abdul membidas PAS




Ceramah di Kampung Perak,Bukit Selambau,Kedah ( 30/12/2011 )

1 comment:

ariff said...

KOTA BHARU 2 Jan. – Pas Kelantan mengakui beberapa pendekatan dan strategi pemerintahannya di negeri ini diubah selaras dengan perkembangan semasa bagi memastikan parti itu terus diterima oleh masyarakat.

Bagaimanapun, Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Islam, Pendidikan dan Dakwah negeri, Datuk Mohd. Amar Nik Abdullah (gambar) berkata, secara dasarnya Pas Kelantan tetap dengan perjuangan menegakkan Islam di negeri ini kerana ia telah terkandung dalam perlembagaan parti.

Kalau dah dasar nya penipu, dasar nya bohong! Apapun akan diputarbelitkan! Ubah strategi! Ubah pendekatan! Kalau gitu benarlah selama ini bahawa tertolaknya ungkapan hamPAS itu Islam dan Islam itu hamPAS!

Kerana Islam itu agama yang suci, syumul dan lengkap! Tiada sebarang perubahan dan strategi untuk mengamalkan Islam! Kesian kuda belang PAS selama ini yang mengimani bahawa Pas adalah Islam!

Jelas bahawa PAS adalah parti politik! Parti politik yang memperkudakan agama demi sesuap kuasa! Yang hidup dengan menjual ayat Quran bagi mengaburi mata orang Islam dan umat Melayu!

Pas sebenarnya musuh Islam! Ulama didalam Pas adalah ulama suq yang memang mahu menghancurkan Islam! Itu sebab rela berkawan dengan syaitan bagi mencapai dan menggapai kuasa politik!

Parti yang bermodalkan lidah lidah Iblis dalam menanam ideologi jahat walaupun perlu bersekongkol dengan musuh Islam yang nyata sesat!

Bagi PAS bukan lagi bohong atau tipu yang menjadi persoalan! Yang menjadi persoalan ialah sekuat mana lidah lidah tadi boleh melaksana dengan taat agenda tuhan politik mereka!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog