pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Saturday, December 24, 2011

PKR bakal lupus di Kuala Kedah



Baby Face

Perlantikan Ahli Parlimen Kuala Kedah, Ahmad Kassim sebagai pengerusi perhubungan PKR Kedah bagi mengantikan Ir Zamri Yusof bukan saja menimbulkan rasa tidak puas hati di kalangan akar umbi malah telah mencetuskan satu lagi isu hangat di kalangan ahli PKR.
Semuanya bermula apabila ada segelintir ahli PKR mendedahkan perlantikan Ahmad Kassim adalah tidak sah kerana beliau adalah ahli PAS seumur hidup. 


Pisau Kedah :-

PKR ni dok tau dah parti yang cukup celaru..Anu Gay bukan lah Ahli PKR yang berdaftar telah memecat Zulkifli Noordin yang juga bukan Ahli PKR.tak rasa pelik ka PKR ni??,,Zulkifli Noordin adalah ahli PAS,,dan bertanding di kawasannya dahulu atas tiket PKR,,setelah Zulkifli Noordin sedar keangkuhan Anu Gay pada isu kalimah Allah,Zulkifli Noordin bangun menentang Anu Gay.,setelah itu Anu Gay telah memecat Zulkifli Noordin dari PKR..tu yang rasa pelik,,pecat Zulkifli Noordin dari PKR,,sedangkan Zulkifli Noordin bukan Ahli..yang memecat pun bukan Ahli juga..
silap tak silap Anu Gay ni boleh pecat juga Perisiden Amerika,kerana mempunyai kuasa yang tak terbatas...kalau macam tu Pisau Kedah cuma nak tunggu dia pecat Karpal Singh saja,lepas tu Karpal Singh pulak akan melondeh Anu Gay,,setelah Zulkifli Noordin telah pun melondeh Anu Gay..

Selepas ni Di Khabarkan Anu Gay akan melanjutkan pelajaranya ke Universitiy Of Sungai Buloh Jall.tunggu keputusanya 09/01/2012..




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog