pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, December 26, 2011

Kemana perginya PBT,Exco,Adun dengan masalah yang di hadapi di pusat pelancongan Pantai Merdeka

saksikan video-video yang akan di keluarkan Team Media Kedah berkenaan masalah ini,,

Exco yang bertanggung jawap jangan dok makan gaji buta saja,

Published with Blogger-droid v2.0.2

2 comments:

melayuangkat said...

Saya amat simpati dengan keadaan ini. Malu pun ada walaupun saya bukan rakyat negeri Kedah. Saya juga dapat bayangkan betapa isu ini amat menjijikan dan menjejaskan pendapatan peniaga di sini.

Eloklah pihak berwajib Kerajaan Negeri Kedah, buat sesuatu dengan kadar SEGERA. Berehatlah sebentar dari CAKAP dan SEMBANG POLITIK. Bercakap memang senang dan sampai bila pun tak habis tapi Perut Peniaga perlu diisi. Maruah negeri Kedah kena dijaga dari cemuhan pengunjung dari satu Malaysia di musim cuti sekolah ini.

Ini telah melampaui tahap kesabaran sesiapa pun. Islam amat menekankan soal kebersihan dan keselesan bukan sahaja dalam Solat tetapi dalam semua aspek kehidupan. Mesti Kerajaan Negeri PAS amat akur tentang fakta ini. Tolonglah pulihkan tempat ini.

Anonymous said...

Sokong melayuangkat...aku anak jati kedah rasa malu mempunyai MB yang hanya pandai mengilas bila ditegur, tak pernah yang dia tahu....macam mana nak tahu kalau tak pernah berminat nak ambil tahu..??? Penyokong tegar PAS seperti kebiasaan hanya mengiya apa saja alasan yang pemerintah depa cakap..Takde pendirian..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog