pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Saturday, March 24, 2012

Panas !! Pakatan Haram hantar samseng buat kacau di Pulau Pinang

BUKIT MERTAJAM 24 Mac - Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Shabery Chik terkejut kerana tidak menyangka akan dihalang kira-kira 100 penyokong parti pembangkang daripada menghadiri majlis pelancaran Gelombang Biru di kawasan Parlimen Permatang Pauh hari ini.

Ahmad Shabery yang juga bapa angkat kepada UMNO bahagian Permatang Pauh berkata, insiden itu menggambarkan bahawa ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mula rasa terancam.

"Ramai yang ditahan dan dihalang daripada hadir ke majlis ini. Kenderaan yang saya naiki juga ditahan dan dihalang untuk ke sini, tetapi mujur dengan bantuan pihak polis keadaan dapat dikawal," katanya kepada pemberita selepas majlis pelancaran Gelombang Biru itu di sini.

Ahmad Shabery berkata, insiden itu tidak sepatutnya berlaku kerana tindakan penyokong parti pembangkang itu bertentangan dengan perjuangan kebebasan bersuara dan demokrasi yang digembar-gemburkan pembangkang dan sering menuduh anggota BN sebagai gengster. - BERNAMA.



Pisau Kedah :-


Kalau Bab nak jadi samseng memang Pakatan Haram cukup hebat seperti Video di bawah ni,,

2 comments:

Anonymous said...

yg buat kcau di cramah2 PR tu nk panggil apa pulak, anak haram?

Ahmad Shukri Mokhtar said...

yg anak haram tu anuwar ibrahim. Dia lahir dr perut cina amah hospital tempat bapak dia keja dlu. Hang p lah tanya org kampung asal anu israel ni.. Kisah masa kecik dia mana penah disebut . Pasal ni lah crita yg sbnar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog