pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, January 6, 2012

Sangup bermandi Darah untuk pertahankan Madrasah Salihiah

 



Ada pihak yang sanggup bermandi darah demi mempertahankan Syiar Islam dari kezaliman Kerajaan Negeri yang di tadbir PAS,,(http://syburi-times.blogspot.com/2012/01/8-januaribermandi-darah-demi-madrasah.html).."Pisau Kedah menyanjungi seorang yang bersemanggat perjuangan begini"

Biarkan mereka beri alasan, jawapan berbelit demi memuaskan hati mereka, namun isu fundamentalnya, 'TANAH WAKAF BERSTATUS KHAS JIKA PADA HARI INI KITA BIARKAN DIJUAL DAN DIGADAI PADA SI PENGGIAT KRISTIAN SEPERTI SONNY HO, MAKA AKAN KELAMLAH MASA DEPAN ISLAM DI KEDAH..

Kita tidak bersifat anti-agama atau kaum di sini. Namun kita bertegas menyatakan sebagai umat Islam, buatlah kompleks AMAN CENTRAL 100 tingkat sekali pun, namun kekalkan tapak wakaf khas dan MADRASAH SALIHIAH sedia ada.

Kenapa harus dilencongkan isu sebenar. Kenapa IR AMIRUDDIN HAMZAH mendesak MUFTI agar membuat fatwa kedua untuk membatalkan fatwa pertama?

Kenapa fatwa kedua tidak dipersembah maklum kepada KBDYMM Tuanku Sultan Kedah untuk diwartakan?

Kenapa MAIK boleh khianati amanah Jawatankuasa Kariah Madrasah Salihiah dengan menipu jawatankuasa agar bersetuju menyerahkan hakmilik tanah kepada MAIK, kemudian MAIK menjualkannya pada pemaju CINA KRISTIAN SONNY HO?

Ini persoalan amanah, didunia mungkin lepas namun diakhirat belum tentu.

Kenapa PAS beria-ria mahu mengambil jugak tanah wakaf seluas 0.08 HEKTAR, walhal kehadiran MADRASAH SALIHIAH sama sekali tidak akan menggangu dan mencacatkan pembangunan KOMPLEKS AMAN CENTRAL? Apakah sudah ada perjanjian BARTER TRADE antara PAS di Kedah dan DAP di Penang?

Duhai saudara seagama aku, DENGAN timbulnya isu ini Allah s.w.t yang maha berkuasa ingin menjadikannya satu hikmah buat renungan untuk kita bersama.

Diantara pengajaran dari isu ini:
1. PAS selamanya tidak boleh diharap untuk memperjuangkan kepentingan Islam. PAS selamanya berjuang untuk kepentingan kuasa mereka, slogan ISLAM hanyalah retorik semata-mata.

2. Dengan kuasa duit, kapitalis CINA KRISTIAN DAP boleh memperkotak katitkan hak umat Islam

3. Isu ini juga menguji sama ada kita selaku umat Islam sanggup membantu saudara kita yang sedang dianiaya, tidak kiralah sama ada tinggal di Taman wira Mergong, Kuala Lumpur, Anak Bukit, Kodiang, Perlis atau Sabah sekalipun.

Inilah masanya kita harus bergabung demi mempertahankan RUMAH ALLAH yang kini menjadi bahan caci maki pemimpin PAS Kedah.

Janganlah bimbang, biarpun pada akhirnya yang bakal mempertahankan MADRASAH SALIHIAH disaat ianya mahu dirobohkan MUNGKIN hanya tinggal 20 atau 30 orang yang dipanggil bingai oleh MB lulusan AL-AZHAR, namun 20 atau 30 ORANG ini telah bersumpah untuk mewakafkan diri mereka dan sanggup mati dan bermandi darah demi mempertahankan RUMAH ALLAH yang maha suci ini.

Unit Amal dan PEMUDA PAS, yang selama ini menjadi anjing-anjing salakan DAP, AMBIGA dan peliwat tegar ANWAR IBRAHIM, ingat, jangan sesekali datang untuk pertahankan MADRASAH yang sudah berusia 106 tahun ini. Anda tidak layak sama sekali untuk mempertahankan RUMAH ALLAH yang suci ini kerana anda semua adalah BACUL dan DAYUS yang selayaknya dihukum bunuh kerana mengkhianati agama anda.

Kepada saudara-saudaraku sekelian, yang melafazkan syahadah, dan kalimah LA ILLAH HA ILLULLAH, MUHAMMAD DARASULLULAH ingatlah pesan terakhir ini.

Tanggal 8 Januari ini, (Ahad) pihak pemaju, MBAS, diiringi pegawai dari pejabat tanah dan MAIK akan datang dengan jentolak dan peralatan mereka untuk merobohkan MADRASAH ini. Jika mereka tidak datang pada 8 Januari ini, mereka tetap akan datang pada hari yang lain namun dalam masa yang terdekat..

Dan jika benar anda ISLAM sejati marilah bersama kami buat kali terakhir untuk kita basahkan dan tumpahkan darah kita demi mengejar syahid Allah.

Demi menentang kezaliman sebuah kerajaan yang langsung tidak punya IHSAN, IMAN, AKAL DAN AKHLAK....

Dan untuk pengetahuan semua, golongan yang digelar bingai oleh AZIZAN akan menjadikan hari itu sebagai PERANG BADAR dalam menentukan kelangsungan syiar, MARUAH UMAT ISLAM di negeri Kedah...

Mereka ini mungkin bukan lulusan al-azhar. Sekadar peniaga kecil, penjaja, pemandu teksi, mekanik kereta motor, namun jiwa mereka lebih mulia kerana kesedaran mereka untuk pertahankan MARUAH UMAT yang dibiar untuk dipijak si pemerintah lulusan Al-AZHAR.

'BERPANTANG MAUT SEBELUM AJAL',
JIKA SONNY HO KRISTIAN DAP DAN USTAZ AZIZAN SERTA IR AMIRUDDIN SEDIA MENJUAL, MEREKA INI SEDIA MEMBELI...

'Kalau roboh Madrasah Salihiah'
Aman Central PAS dan Sonny Ho dirikan
kalau sungguh NAK Basahkan Darah
Bersedialah kita untuk disyahidkan.

ALLAH HU AKHBAR, ALLAH HU AKHBAR, ALLAH HU AKHBAR..


Info:-
Kepada pihak yang inggin  mendermakan sumbangan kepada perjuangan Badan Bertindak Madrasah Salihiah untuk menebus kembali Tanah Wakaf yang telah terjual,,sila sumbangkan ke Akaun Madrasah Salahiah Kanchut- no akaun (bank Islam) - 02011020349972,,untuk kepastian sila hubungi Badan Bertindak Selamatkan Madrasah Salihiah..sila emil ke " savemadrasah@yahoo.com .sebelum inggin menderma perlulah dapat kepastian dari pihak Badan Bertindak Selamatkan Madrasah Salihiah atau sms ke no 011-14717736 atau untuk mendapat maklumat  http://www.facebook.com/pages/Madrasah-Salihiah-Kanchut/266604106729841


Pas Sejahtera,
Islam Merana
Selamatkan Madrasah Salihiah dari Kerajaan
Negeri yang di tadbir PAS zalim


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog