pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, February 13, 2013

Panas !!! Akhirnya Blogger Belaan PAS Kedah Kantoi Fitnah Cybertrooper Pro BN



Akhirnya blogger pencacai penjilat PAS Kedah belaan Zulkifli Yahaya ( Zul Ya ) kantoi mengfitnah cybertrooper pro BN berkenaan rakaman suara yang di ambil melalui application Zello dalam group keyrod@kubangrotan, group yang di ketuai oleh YB Nasir Mustafa, Adun Kubang Rotan.

Dalam posting yang di buat blogger pencacai penjilat PAS Kedah, mereka menuduh Blogger dari kalangan cybertrooper pro BN yang bertanggungjawap mencipta dan sengaja mengada-adakan rakaman tersebut supaya dapat melaga-lagakan di antara pemimpin-pemimpin PAS.



Di sebalik tuduhan yang di buat blogger penjilat PAS Kedah belaan Zul Ya terhadap cybertrooper pro BN, Adun Kubang Rotan, YB Nasir Mustafa tampil memberi kenyataan bahawa group keyrod@kubnagrotan dalam application Zello merupakan group kepunyaannya dalam akhbar Sinar Harian ( klik sini ).

YB Nasir Mustafa telah menafikan bahawa dia merupakan individu yang mengkritik Azizan Razak, sebaliknya individu yang mengkritik Azizan Razak adalah dari pihak yang tidak berpuas hati dalam group keyrod@kubangrotan dengan kehadiran Azizan Razak ke program Pusat, My Beautyful Malaysia.
Mohd Nasir ketika ditemui menafikan suara yang dirakamkan dalam audio terbabit yang membincangkan topik itu miliknya, namun mengakui beliau bertanggung jawab membangunkan saluran keyrod@KubangRotan, yang dimuat turun melalui Zello.

“Ketika ahli kumpulan bahas isu tu, saya tak sertai kerana ada program lain. Memang benar nama saya disebut tetapi saya tidak respon kerana saya tidak aktif ketika itu. Saya dengar rakaman itu semula tetapi tidak pasti siapa yang terlibat,” katanya.

Menurutnya, dalam perbincangan itu, ada pihak yang tidak berpuas hati dengan kehadiran Azizan ke program Pusat itu mengkritik secara terang-terangan.
Sudah terang dan jelas bahawa rakaman audio berkenaan di akui oleh YB Nasir Mustafa sememangnya wujud dalam group keyrod@kubangrotan. 

Di bawah ini merupakan rakaman audio yang di ambil dalam keyrod@kubangrotan. Masih ada rakaman yang belum di dedahkan lagi.








2 comments:

Fath said...

terbaek..lbh bayak pendedahan kejahatan PKR di blog saya .. jom tngk di http://kakiblogger.mygeng.org/

Fath said...

terbaek..lbh bayak pendedahan kejahatan PKR di blog saya .. jom tngk di http://kakiblogger.mygeng.org/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog