pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, February 8, 2013

Pakatan Haram Patut Desak Anwar Saman Zul Kulim Tentang Pembunuhan Altantuya




DS Najib Razak pun dah bersumpah, DS Rosmah Mansor pun dah bersumpah bahawa tidak terlibat dengan pembuhan wanita Mongolia, Altantuya Shaaribuu seperti tuduhan Pakatan Haram.

Manakala Peguam Altantuya, Zulkifli Noordin pun membuat akuan bahawa DS Najib Razak dan DS Rosmah Mansor tidak terlibat langsung dalam pembunuhan Altantuya.

Zulkifli Noordin dari dulu sehingga sekarang masih tetap dengan kenyataannya bahawa Anwar Ibrahim yang mengarahkannya melibatkan DS Najib Razak dan DS Rosmah Mansor dalam pembunuhan Altantuya.



Mengapa sehingga sekarang, Anwar Ibrahim tidak pernah mengambil tindakan menyaman Zulkifli Noordin apabila Zulkifli Noordin mendedahkan bahawa Anwar Ibrahim merupakan orang yang merancang mengaitkan pembunuhan Altantuya dengan DS Najib Razak dan DS Rosmah Mansor.

Puak Pakatan Haram oii.. Hampa patut kena buat pemohonan maaf secara terbuka terhadap DS najib Razak dan DS Rosmah Mansor di atas fitnah yang telah di lakukan kerana sudah jelas DS Najib Razak dan DS Rosmah Mansor tidak terlibat dengan pembunuhan terbabit.

Tak kan kot hampa nak bawa dosa memfitnah sampai ke lubang kubur.?

Tak takut ka hampa dengan azab dari Allah S.W.T terhadap orang yang memfitnah ?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog