pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, February 11, 2013

Gambar PANAS !!! Kubu Kuat Nik Aziz Di Serbu: PAS Kelantan Kini Dalam Ketakutan







Gambar ini Pisau Kedah ambil dari blog CTS,  Ini adalah Pengkalan Chepa, Parlimen di mana  individu yang berjawatan MB Kelantan dan dua EXCO tinggal dan bertanding. Malam tadi malam bersejarah buat penduduk di Pengkalan Chepa.

Tidak pernah berlaku sebelum ini ribuan Rakyat membanjiri himpunan Gelombang Merah. Disaat PAS membuat replika patung Datuk Mustafa Mohamed dan memukul replika patung berkenaan dengan rotan di sebelah petangnya, di sebalah malam pula ribuan Rakyat Pengkalan Chepa berhimpun menyatakan sokongan pada Tok Pa dan Tok Dali serta angkatan pemimpin seluruh Pengkalan Chepa.

Nampaknya kali ni, Kelantan benar-benar dilanda gelombang perubahan. Kalau dalam kubu MB pun boleh himpun sebegini ramai. Sudah tentu ditempat lain, lagi porak peranda dikerjakan oleh UMNO Kelantan.

Mungkin rakyat Kelantan sudah bosan dengan penipuan Nik Aziz dan exco-exconya? Kita tunggu PRU ke 13 kali ini. Rasanya ada perubahan besar akan berlaku di Kelantan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog