pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, February 15, 2013

Tu Dia !!! Khalid Ibrahim Sudah Berlidah Bewak Untuk Bubar DUN Selangor




Oii !!! Khalid Ibrahim. Hang cuba tunjuk lidah hang sat. Pisau Kedah nak tengok jenis lidah bercabang atau pun tidak.

Sebelum ni beria-ia sangat nak bubar DUN Selangor selepas sambutan Chap Goh Mei. Kononnya nak tunjuk berani la kata Pakatan Haram boleh pertahankan Selangor. Tapi apabila di desak, tau pulak takut dengan memberi alasan yang berputar belit.

UMNO/BN tak hairan la kalau nak bubar awal pun DUN Selangor. Pisau Kedah yakin rakyat Selangor sudah boleh menilai parti mana yang mahu mereka pilih kali ini. 

SEPANG: Menteri Besar Selangor hari ini mengubah pendirian terhadap hasratnya untuk membubarkan Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor lebih awal daripada tarikh Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Bercakap kepada pemberita sebentar tadi, Khalid sebaliknya berkata, perlu ada keselarasan dalam menentukan keputusan sama ada mahu membubarkan DUN atau tidak.
Beliau dalam kenyataannya bulan lalu menyatakan hasrat untuk membubarkan DUN Selangor pada akhir Februari ini, pengumuman itu dibuat pihaknya bagi mendesak perdana menteri agar segera mengumumkan tarikh PRU13.

“Ada baiknya kita adakan PRU bersama. Ini bukan PRU parlimen, tapi PRU Selangor,” katanya dalam sidang media Majlis Pelancaran Wifi Selangorku di Sepang pagi tadi.

Khalid kemudian menjelaskan bahawa kerajaan negeri tidak akan membuat pembubaran selepas sambutan Chap Goh Mei seperti yang dimaklumkan sebelum ini, sebaliknya hanya pengumuman rasmi mengenai keputusan pembubaran DUN.

Pengumuman tersebut akan dibuat oleh Khalid selepas mengadakan perjumpaan dengan pemimpin tertinggi pakatan pembangkang.

“Saya cakap, selepas sambutan Chap Goh Mei, kita akan buat pengumuman, bukan ‘dissolution’ (pembubaran).

“Kalau kerajaan persekutuan tidak buat pengumuman, kita akan buat pengumuman,” tambah beliau lagi.Baca Selanjutnya

1 comment:

Unknown said...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog