pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Thursday, February 7, 2013

Tu Dia !!! PAS Kedah Menghalalkan Tarian Separuh Bogel Yang Di Anjurkan PKR



Pisau Kedah dah agak dah, pasti PAS Kedah yang mentadbir Kerajaan Negeri Kedah akan mempertahankan tarian separuh bogel di program Majlis Sambutan Tahun Baru Cina yang di anjurkan PKR di Kulim.


" Exco Kerajaan Negeri Kedah Abdul Ghani Ahmad menegaskan majlis sambutan Tahun Baru Cina anjuran ADUN PKR Kulim, Lim Soo Nee yang memaparkan penghibur wanita berpakaian seksi, tidak menyalahi mana-mana undang-undang di negeri itu.
Menurutnya, Enakmen Hiburan yang digunapakai di Kedah menetapkan cara berhibur orang Islam yang tertakluk kepada landasan tertentu manakala bukan Islam diberikan kelonggaran tertentu ketika mengadakan persembahan awam. "

Tertentu ?? apanya yang tertentu yang di maksudkan Abdul Ghani ni ??

Tak kan kot sampai menonjolkan tarian separuh bogel di kawasan awam macam tu pun di benarkan ??

Patut la pusat hiburan makin bertambah di Kedah sekarang ni . PARTI ISLAM SEMALAYSIA yang dok menternak pusat maksiat di Kedah ni.

Demi hendakan Undi bukan Islam yang haram pun di halalkan segalanya tanpa memikirkan kesan jangka panjang untuk golongan anak muda Islam di Kedah akibat pertambahan mendadak pusat maksiat.

Kalau perkara begini di lakukan UMNO / BN sudah tentu satu dunia puak-puak PAS dok jaja. Tapi kalau puak-puak depa yang dok buat salah pastinya di jilat sehingga bersih.


1 comment:

Anonymous said...

Nampak sangat bengap cara pemikiran adun tempat aku ni. PRU 13 ni kita bagi org lain pulak cakap aja macam org cerdik tapi tak cerdik bahasa kasq "BODOH"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog