pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Saturday, February 9, 2013

Panas !!! Ketua Penternak Blogger Pencacai PAS Kedah kantoi Dengan Naib Ketua Puteri UMNO Malaysia #TukarKedah

Harap muka saja garang. tapi sayang kepala otak bengap !!!

Hahahaha.. Memang bengap la si Pengarah Urusetia Penerangan Kerajaan Negeri, Zulkifli Yahaya ( Zul Ya ) ni. Tak habis-habis nak tunjukan kebodohannya pada khalayak orang ramai.

Apa yang Pisau Kedah nak tunjukan pada anda semua adalah kisah Zul Ya yang terkantoi nak tunjuk hero  dengan Naib Ketua Puteri UMNO Malaysia, Shahanim .

Kisah ini dan print screen FB di bawah ini Pisau Kedah petik dari blogger Duke Of UMNO .


Memang lawak kenyataan si Zul Ya bengap ni pada komen yang terakhirnya. Dengan jelas dia kata dia tidak berminat langsung untuk mengeksploit isu peribadi sebagai bahan politik kononnya.

Tapi kalau kita tengok komen yang pertama di buat Zul Ya ternyata dia cuba menyerang Shahanim dengan isu peribadi. Sedangkan isu peribadi itu hanya di timbulkan Zul Ya semata-mata untuk keuntungan politik Pakatan Haram.

Kalau kita tengok pada isu tuduhan membabi buta Zul Ya terhadap Shahanim berkenaan duit Seri Temin RM 20 Ribu, ternyata Zul Ya langsung tidak dapat membuktikan dengan berfakta. Malahan di sebalik tuduhan tersebut PAS pernah membuat laporan kepada SPRM pada tahun pertama Pakatan Haram mentadbir Kedah. Namun tiada bukti yang dapat membuktikan Shahanim seleweng duit Seri Temin seperti yang di dakwa PAS.

Maka kes berkenaan telah di tutup SPRM kerana tidak mempunyai bukti.

Kalau dah betul Shahanim terbabit dan PAS mempunyai bukti menunduh Shahanim terbabit dalam penyelewengan duit Seri Temin kenapa tidak dari dahulu lagi SPRM mengheret Shahanim ?

Zul Ya oiii . lain kali nak tunjuk sebagai hero Pakatan Haram sekali pun jangan la nak tunjukan kebengapan diri sendiri pada orang ramai. 



Pisau Kedah :-

Zul Ya ni harap saja jadi ketua penternak blogger pencacai penjilat PAS, kena bantai isu Bajet Kedah 2013 dengan Pisau Kedah terus merajuk block Pisau Kedah dari facebooknya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog