pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, February 12, 2013

Video Eksklusif !!! Husam Jamnapari Kena Balun Dengan Ustaz PAS Pasal Lebuh Raya Kelantan






Memang lawak la apabila Husam Jamnapari kena balun pasal Lebuh Raya Kelantan dengan Ustaz Hassan Basri. Dia ingat projek nak buat lebuh raya ni projeknya hanya makan belanja sekupang dua kot dan bukannya berbilion ringgit.

Tak apa la tentang kos tu kita letak ketepi sat, mungkin 50 tahun lagi Husam Musa mampu mencapai jumlah kutipan berbilion ringgit melalui derma dari puak-puak PAS .

Itu pun kalau betul-betul duit yang di sumbangkan penyokong PAS di gunakan pada tujuan asal. Pisau Kedah takut jadi macam tabung memali la.. Kutip-Kutip lepas tu lesap terus. 

Yang paling Pisau Kedah lawak sekali dan nampak macam projek kartun adalah pasal perlaksanaan projek berkenaan.

Belum ada dalam sejarah lagi apabila projek berbillon-billon ringgit yang membabitkan pembinaan lebuhraya hanya mengambil masa seminggu sahaja untuk membuat perasmian pecah tanah selepas keputusan di lakukan.

Kerajaan Pusat nak bina jalan baru pun mengambil masa yang agak lama kerana perlu mengkaji terlebih dahulu dari pelbagai sudut.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog