pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, February 8, 2013

Hot !!! Blogger Penjilat PAS Kedah Memalukan Azizan Razak..



Baru-baru ini , blogger TMK dari Baling, si Kamera Kupang ada mendedahkan tentang satu program sesi dailog di antara orang Kampung bersama Adun Kupang dan Syarikat perunding Alam Sekitar lantikan Kerajaan Negeri yang hanya di hadiri 15 orang kampung sahaja.

Pisau Kedah pun tak faham dengan puak PAS yang mentadbir Kerajaan Negeri Kedah ni. Elok dah tiga tahun dok sapu balak !!!. tipu duit orang kampung !!!. Baru sekarang nak adakan sesi dailog dengan orang kampung berkenaan permasalahan alam sekitar yang di hadapai penduduk kampung dan permasalahan geran yang di janjikan kepada orang kampung.

Yang Pisau Kedah tak tahan tu..  siap blogger pencacai penjilat PAS Kedah belaan Zulkifli Yahaya ( Pengarah Urusetia Penerangan Kerajaan Negeri ) puji melambong program berkenaan dengan mengatakan ianya satu kejayaan !!!


Satu Kejayaan dengan hanya di hadiri 15 orang saja orang kampung ???

Oiii...!!!  blogger pencacai penjilat PAS Kedah belaan Zulkifli Yahaya.. Orang kampung dah meluat dengan putaq belit hampa tu. Harap pemimpin pakai lebai saja tapi dok tipu penduduk kampung dari dulu sampai la.

Kalau hampa nak tau Orang kampung sudah tak mau berdialog lagi dengan Adun atau wakil Kerajaan Negeri Kedah. Orang kampung mahukan jalan penyelesaian di buat dengan segera berkenaan isu geran tanah yang di janjikan Kerajaan Negeri.

Duit dah berpuluh ribu di sapu pejabat Adun Kupang.  Tapi bayang geran pun tak nampak lagi setelah bertahun dok bayar.

La ni.. orang Kampung cuma nak kan geran atau pun di pulangkan kembali duit yang telah mereka keluarkan beribu-ribu untuk membuat geran kepada pejabat Adun kupang bukannya di adakan sesi dialog macam tu.

Satu lagi pasal pembalakan gunung Inas tu.. awat lepas dok tebang balak habis baru kalut nak lantik syarikat perunding Alam Sekitar ??

Masa tebang balak tak ingat kesan alam sekitar, bila dah teruk baru nak lantik syarikat perunding Alam Sekitar. 

Mai sini.. Pisau Kedah nak tunjuk video kisah yang di hadapi orang kampung yang berhampiran Gunung Inas.. 





















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog