pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, February 5, 2013

Tu Dia !!! Mazlan Aliman Di Halau Keluar Dengan Hinanya Dari FELDA Sg Tengi



Di Khabarkan kehadiran Mazlan Aliman ke FELDA Sungai Tengi, Selangor kelmarin untuk menyampaikan ceramah Pakatan Haram telah menjadi kecoh setelah majoriti penduduk FELDA datang memberi peringatan kepada Mazlan Aliman supaya beredar dari kawasan FELDA berkenaan.

Tujuan majoriti penduduk FELDA berkenaan menghalang kedatangan Mazlan Aliman adalah untuk  menghalang niat Mazlan Aliman menabur fitnah berkenaan FELDA di kawasan mereka.





Pada mulanya di katakan Mazlan Aliman tidak mahu menurut kehendak penduduk FELDA yang mahukan dia beredar dari kawasan berkenaan sehingga menimbulkan kekecohan setelah Unit Amal PAS yang mengawal ceramah berkenaan cuba mempertahankan Mazlan Aliman untuk memberi ceramah.

Akhirnya desakan dari majoriti penduduk FELDA Sungai Tengi terpaksa penganjur akur dan ceramah telah di batalkan setelah itu Mazlan Aliman dengan rasa hinanya telah berangkat keluar dari kawasan FELDA berkenaan.

Ternyata niat Mazlan Aliman mahu memusnahkan FELDA di sebabkan keuntungan untuk politik Pakatan Haram telah menimbulkan rasa kurang senang majoriti peneroka FELDA di Malaysia.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog