pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, February 11, 2013

Hot !!! Rakaman Audio Yang Kedua Adun PAS Kedah Menghina Azizan Razak



Semakin hari semakin panas Azizan Razak, Menteri Besar Kedah di kutuk geng sendiri sehinggakan telah di kafirkan kerana memberi sokongan kepada program yang di lakukan Kerajaan Pusat.

Pagi tadi Pisau Kedah ada mendedahkan rakaman Audio pertama, Adun Kubang Rotan ( PAS ), Nasir Mustafa telah mengkafikan Azizan Razak.

Apa yang Pisau Kedah nak dedahkan pada anda semua rakaman audio yang kedua, Nasir Mustafa cuba menghasut ahli PAS supaya memboikot Azizan Razak pada PRU 13 ini kerana di tuduh telah berkompromi dengan UMNO


Komen YB Nasir: 

Lepas ni orang bawahan boleh sertai program yang menunjukan sokongan kepada UMNO. Kemudian pakai baju yang menunjukan sokongan pada UMNO. Lebih kurang macam tu la komen YB Nasir ni. Agaknya di tujukan pada sapa?

Tapi ayat last sekali tu yang tak boleh tahan.

Sembelihan orang UMNO tak boleh, sembahyang dengan orang UMNO pun tak boleh. Pakai baju UMNO serupa masuk UMNO, kapiaq juga la.


Update:
Kat bawah ni pula rakaman audio yang kedua. Depa dok perli dan kutuk Azizan Razak sebab pi program Kerajaan Pusat. 

Jentera Pas semua buat gencatan senjata sebab Azizan berdamai dengan UMNO. Kata depa lagi la.. untuk lebih lanjut, dengar perbincangan dalam rakaman dibawah.

Nak dengar lebih clear, sila gunakan earphone.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog