pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, February 1, 2013

Hot !!! Video Khatib PAS Berkhutbah Jumaat Yang Boleh Buat Ahli PAS Menitik Air Mata




USTAZ MOHD RIZA KAMARUDDIN
Tajuk: Khutbah Jumaat - 5 Wasiat Nabi
Lokasi: Masjid Ar-Rahman Gelam, Langkawi
Tarikh: 25.01.2013 (Jumaat).

Ustaz Mohd Riza Kamaruddin merupakan ahli PAS sebelum ini. Namun setelah di lihat PAS semakin jauh tersasar dari perjuangan asal, Ustaz Mohd Riza mengambil tindakan meninggalkan PAS demi perpaduan sesama Umat Islam


2 comments:

Lebai Lagenda said...

Kalau boleh jemputlah dia mai baca khutbah diMasjid Pekan Padang Serai pula.
Masjid ini pun celaru juga.Masjid ejen PAS.
Tok imam dia pun celaru juga.

Masjid yang suka puji LGEng.

tokgaru said...

Bro

Saya tak yakin pengikut Pas akan sedar. Jauh sekali nak menitiskan air mata. Hati mereka telah dijadikan batu yang hitam oleh Allah swt. Mereka tidak akan menerima kebenaran yang ingin disampaikan oleh orang lain kecuali lah ianya disampaikan oleh Hadi Awang atau Nik Aziz yang mereka angkat sebagai jurucakap Allah.

Percaya lah Bro, jika mereka masih waras masakan mereka tergamak mengkafirkan orang Umno yang sebangsa dan seagama dengan mereka.

Percaya lah Bro, mereka adalah umat yang taat kepada ulamak yang sesat yang mengaku Allah swt adalah tuhan juga kepada penganut kristian.

Percaya lah Bro, ulamak mereka yang mengatakan Allah adalah tuhan kepada penganut kristian sebenarnya ingin memberitahu kepada umat islam (di Malaysia sahaja) bahawa agama kristian dan islam itu adalah sama, bahawa agama kristian juga adalah agama Allah.

Bro, sebagai umat islam kita seharusnya meragui perjuangan ulamak tersebut. Untuk agama mana kah mereka perjuangkan .. adakah untuk agama islam sahaja ATAU pada masa yang sama untuk agama kristian juga ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog