pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Thursday, February 9, 2012

Siapa parasit dalaman PAS Kedah??

Nampaknya Khabar berita yang menyatakan MB Kedah yang di kenali ramai MB serba tak tahu mahu meletak jawatan hanya rekaan pihak tertentu sahaja untuk menjatuhkan dia sebagai MB Kedah...Siapa tu ????

Jika kita singkap kembali sejarah lama..status MB Kedah menjadi rebutan Pemimpin PAS Kedah sendiri di masa MB Kedah Tok Jijan yang serba tak tahu terlantar di IJN..ini menunjukan mereka adalah parasit bagi Tok Jijan walau pun bersama Tok Jijan...


Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan Abdul Razak hari ini berkata beliau tidak meletakkan jawatan seperti yang dilaporkan oleh beberapa portal berita.
Azizan, yang menyifatkan laporan portal berita itu sebagai kebudak-budakkan, berkata spekulasi beliau meletakkan jawatan itu adalah serangan psikologi oleh orang yang takut akan kepimpinan dan tindakan tegas beliau.
Spekulasi itu adalah serangan terbaru terhadap Azizan berkenaan kenyataannya mengenai Akta Universiti dan Kolej Universiti (AUKU) 1971 dan penggantungan lima pelajar Kolej Universiti Insaniah (KUIN).

Ditanya pihak yang mungkin menyebarkan spekulasi itu, Azizan berkata ia mungkin kumpulan sama yang mahu beliau disingkirkan daripada parti. 
Sejak malam tadi, saya terima panggilan berkenaan perkara itu. Saya tidak akan melayan perkara itu... ini macam budak-budak. Mereka serang saya kerana mereka tidak yakin dengan diri mereka," katanya ketika dihubungi.

Azizan berkata spekulasi sama pernah timbul apabila beliau dimasukkan ke Institut Jantung Negara (IJN) tahun lepas, sehinggakan ada khabar angin beliau meninggal dunia.""(kalau kita singkap kembali sejarah ini,siapa yang nak jatuhkan Tok Jijan dalam PAS sendiri?? )

Apakah orang ini merupakan parasit bagi Tok Jijan ??

 



2 comments:

Anonymous said...

Parasit memang ada dimana2, saya shorkan sesiapa yang merasai ada parasit menghinggapi dirinya/organisasinya perlulal berwaspada dan selalu membuat "checkup"

Anonymous said...

dlm umno kedah pun apa korang.puak bashah takut mukriz jadi MB.

pada hal rakyat mahu mukriz.puak bashah ni dok kira perut depa sahaja.

bashah tak layak jadi MB Kedah.yang layak Mukriz.

umno kedah pun berentap sama sendiri.

inilah gebang gebang di kedah.orang ramai mahu maukriz.kalau bashah jawapya PAS ;lagi lah perintah kedah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog