pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, February 14, 2012

Panas !!! Amanat Nik Aziz kepada Anwar

Amanat Nik Aziz kepada Anwar


Saya, selaku Mursyidul Am Parti Islam Se-Malaysia (PAS), dengan dipersetujui oleh seluruh ahli Majlis Syura Ulama PAS, menggesa Datuk Seri Anwar Ibrahim menarik balik kenyataannya seperti dilaporkan di Wall Street Journal. Sekiranya kenyataan itu dilaporkan secara salah atau membawa maksud yang berbeza, maka saya dan seluruh ahli Majlis Syura Ulama menasihatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk mengambil tindakan undang-undang dengan menyaman Wall Street Journal bagi membersihkan nama beliau.


Apakah Anwar akan menyaman Wall Street Journal atau menarik balik kenyataan yang telah di lakukan Anwar.??

Tak guna juga Anwar menarik balik kenyataannya itu,kerana rakyat semua sudah tahu bagaimana penerimaan Anwar terhadap Rejim Zionis..bertapa kenyataan Anwar membuat umat Islam terguris hati,,layak kah orang seperti Anwar menjadi pemimpin Malaysia??

Mari kita lihat kenyataan  Anwar terhadap Wall Street Journal baru-baru ini yang cukup keji di mata umat Islam dunia  klik sini

1 comment:

admin said...

Salam. Kami telah memautkan blog yang penuh berinformasi Tuan ke bloglist kami. Harap Tuan juga dapat berkongsi laman UtaraNews.com di list blog Tuan. Terima kasih.

http://www.utaranews.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog